Aviseringar
Rensa alla

Jag vill slå honom, ska jag göra det?


Ämnesstartare

Det finns en jävligt jobbig kille som fick för sig att kasta en snöboll på mig idag! Och, jag HATAR honom, har gjort det i typ 3 år nu och han är alltid så jävla ful dryg och jobbig.

Iallafall, så hade jag lust att bara smälla till honom idag när han gjorde det men jag gjorde inte det utan bara stod där som ett jävla fån. [shake]

Ska jag slå honom nästa gång jag ser honom eller ska jag säga något? Annars brukar jag icke ha svårt för att reagera på något sätt typ skrika något eller slå till lite men not today. [mad]

(obs, jag är svag men nog starkare än han för han för han ser väldigt svag ut, och han är nog en jävla fegis egentligen dessutom ser han ut som en örn


   
Citera
Ämnesstartare

jag blir GALEN PÅ MIG SJÄLV för att jag ej gjorde något! vilken tönt jag är [mad]

han är så jävla äcklig och dum och han förföljer typ tjejer på kvällen o snackar om att han vill sätta på massa o skit :S och visar röven jämt. jävla äckel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

han är alltid så jävla ful

inget han kan hjälpa ju[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ju surare du blir, desto roligare tycker han att det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

slå

mm funderar på det

men samtidigt tycker jag att våld är onödigt och dumt osv och vill inte få sånna rykten :S och tänk om det visar sig att han är starkare än jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det du borde göra är att förföra honom, och suga av honom.

Men när du har snoppen i munnen så biter du av hans ollon och spottar det i ansiktet på honom. Det borde lära den fittan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

inget han kan hjälpa ju

nee haha men hade han vart snäll hade det inte gjort något
men han är ju en idiot

Fagerjärn:

Ju surare du blir, desto roligare tycker han att det är.

mjo jag fattar det men jag måste ju bli sur, orka att inte bli sur och låta honom hålla på hela tiden. :S nejtack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fisQ:

Nej det du borde göra är att förföra honom,

haha USCH han är så jävla äcklig vill ej se han utan kläder dör nog hellre då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad][mad] du borde falcon kick han mellan benen[mad] nej det är inte synd för han e inte värd syndet [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pungspark! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

nee haha men hade han vart snäll hade det inte gjort något
men han är ju en idiot

är jag snäll?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha DU starkare än en kille... I THINk NoTTT [crazy][crazy]

seriöst gör varu vill du som får ta konsikvenserna ... som att han anmäler dig till mobbningsgruppen (friends tex) [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Balrog_Heart:

falcon kick

"FARRCON PUNCHII!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

"FARRCON PUNCHII!"

[mad][mad]


   
SvaraCitera