Aviseringar
Rensa alla

jag vill tappa oskulden


Ämnesstartare

Varning för lång text....

Jag är 16 år, 95:a, och oskuld. Jag har verkligen problem med intimitet tror jag...

Det har funnits killar jag kommit nära (känslomässigt) men när vi väl kom fram till "kyssen" - hångel osv, så låser sig någoning inom mig. Jag blir stel och kan knappt andas, viker mig undan och hittar någon ursäkt och trots att jag känner starkt för någon säger jag motsatsen. Båda blir sårade och slutar prata typ. Det har alltid varit så.

Jag längtar såå efter en pojkvän men vet inte hur jag ska komma nära någon när jag hela tiden stöter bort folk och nu känns det som om ingen finns kvar. Vem kan gilla mig nu?

Konstant känner jag att jag vill ha sex, sex, sex. Det är hela tiden i mina tankar. Ibland önskar jag att jag bara blev våldtagen. Ibland vill jag träffa vem som helst för att få min oskuld tagen. Någon från nätet... skaffa en kk som får mig att bli mer bekväm.

Alltså jag vet inte om jag är knäpp, men ofta känner jag mig som det... Helt enkelt: Jag vill träffa en kille som accepterar mina intimitetsproblem och orkar stanna kvar för att hjälpa mig genom det. Allvarligt talat, finns det någon som skulle orka och vilja det? Jag är en älskvärd person har jag ofta hört och den här "crazyness" syns inte på utsidan haha. Jag är alldeles vanlig tjej med lite problem. Vad ska jag göra? Hur hittar jag han?


   
Citera
tigr
 tigr

hejhejjagärentjej:

Hur hittar jag han?

Oroa dig inte. Du kan välja och vraka bland alla PM du kommer få. glhf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhejjagärentjej:

Jag vill träffa en kille som accepterar mina intimitetsproblem och orkar stanna kvar för att hjälpa mig genom det. Allvarligt talat, finns det någon som skulle orka och vilja det?

Kanske. Men jag tycker att det bästa vore om du gick till en psykolog. Jag tror att du skulle bli hjälpt av det.
Det kan vara jobbigt om man är i ett förhållande med någon som inte klarar av att vara intim (fast den personen egentligen vill) och självklart stannar man kvar om man älskar personen tillräckligt mycket, men det är ju så mycket lättare (och roligare) om man INTE har problem med intimitet. Så jag tycker att du ska gå och prata med någon.
Problem har man ändå i ett förhållande, detta blir enligt mig "för mycket". Det tär väldigt mycket på ett förhållande och då kanske det slutar med att man gör slut bara för det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Du kan välja och vraka bland alla PM du kommer få

kommer få? Hur menar du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

Så jag tycker att du ska gå och prata med någon.
Problem har man ändå i ett förhållande, detta blir enligt mig "för mycket".

Jag förstår att det blir för mycket, men man måste gå igenom det här med någon - dvs, "partnern" om du förstå vad jag menar... Och psykolog har jag pratat med fast om andra familje-grejer. Att sitta och säga till en äldre man/kvinna om allt detta känns otroligt pinsamt och förnedrande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv namn på din oskuld, så dom vet vart dom ska ringa ifall du tappar den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men tänk om du inte hittar oskulden igen då? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

humorn på topp idag ser jag..


   
SvaraCitera
Bakric

hejhejjagärentjej:

Jag vill träffa en kille som accepterar mina intimitetsproblem och orkar stanna kvar för att hjälpa mig genom det.

Försök hitta någon som du kan prata med om dina "problem" innan ni kommit till den punkten då problemet faktiskt uppenbarar sig.
De flesta killar är i princip likadana på vissa punkter (kan inte specificera exakt vad här på stående fot), men i övrigt så finns "vi" i alla kalibrar. Vissa ovanligare än andra dock.
Du råkar inte bo i Härnösand förresten [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man "tappar" inte sin oskuld.
Och du ska inte ha sex med vemsomhelst bara för att bli av med den om du inte vill. Det är ingen big deal att vara oskuld.
Du hinner ha en massa sex i ditt liv ändå.


   
SvaraCitera

MEN ALLTSÅ NÄR SKA FOLK LÄRA SIG?!
TAPPA oskulden?! Är du allvarlig?! Tror du att det är ett korrekt uttryck?! TAPPA?!

Nej men allvarligt, ha inte sex. Sprid inte dina gener vidare. Darwin tackar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill bara ha seriösa svar tack!

Luna Lovegood:

TAPPA oskulden?! Är du allvarlig?! Tror du att det är ett korrekt uttryck?! TAPPA?!

Allvarligt talat, ska du inte komma med någonting nyttigt behöver du inte slänga in nån kommentar. Jag förstår själv att man inte säger "tappa" men eftersom detta inte är en svenska-lektion behöver jag inte oroa mig över att säga fel. Tack.

Bakric:

Du råkar inte bo i Härnösand förresten

Tack för ett seriöst svar måste jag först säga... och nej, jag bor i Göteborg, ligger det nära? (är inte så bra på geografi haha) 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå tappa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhejjagärentjej:

men när vi väl kom fram till "kyssen" - hångel osv, så låser sig någoning inom mig. Jag blir stel och kan knappt andas, viker mig undan och hittar någon ursäkt och trots att jag känner starkt för någon säger jag motsatsen. Båda blir sårade och slutar prata typ. Det har alltid varit så.

Då är du nog inte redo.
Ta det lugnt, det är inte så speciellt att förlora oskulden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Vadå tappa?

Eftersom att många hakar upp sig på detta säger jag nu istället: "Bli av med"


   
SvaraCitera