Aviseringar
Rensa alla

jag vill träna men


Danneboi:

bror<3 men asså jag vill börja träna men asså faan vill ha något drickbart som hjälper mig med träningen!

Drick råa ägg! 


   
SvaraCitera

fitta14:

Det är därför han skapar trådar - för att han vill lära sig. Så sluta upp med den tonen!   

Tumme uppMycket glad


   
SvaraCitera

fitta14:

Drick råa ägg! 

Kan man inte typ bli väldigt sjuk av det? Min idrottslärare har iaf sagt det...


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Kan man inte typ bli väldigt sjuk av det? Min idrottslärare har iaf sagt det...

Om de är dåliga kanske, vet ej. Aldrig träffat någon som blivit sjuk av det iaf. Ära bra om man vill bygga muskler. 


   
SvaraCitera

fitta14:

Om de är dåliga kanske, vet ej. Aldrig träffat någon som blivit sjuk av det iaf. Ära bra om man vill bygga muskler. 

Har också hört att det ska vara bra. Men sen har jag även för mig att min idrottslärare snackade om att man kommit fram till att man i värsta fall kunde bli sjuk av det. Fast jag vet inte, det kanske isåfall bara är om man har riktig otur...


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Har också hört att det ska vara bra. Men sen har jag även för mig att min idrottslärare snackade om att man kommit fram till att man i värsta fall kunde bli sjuk av det. Fast jag vet inte, det kanske isåfall bara är om man har riktig otur...

Äsch, man kan bli sjuk av allt idag. 


   
SvaraCitera

fitta14:

Äsch, man kan bli sjuk av allt idag. 

Det är möjligt, men fattade det som att man isåfall kunde bli mycket sjuk o till exempel inte kunna träna på väldigt länge efteråt, men som sagt jag vet inte riktigt...


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Det är möjligt, men fattade det som att man isåfall kunde bli mycket sjuk o till exempel inte kunna träna på väldigt länge efteråt, men som sagt jag vet inte riktigt...

Man kan bli påkörd om man går längs en gata också..... 


   
SvaraCitera

fitta14:

Man kan bli påkörd om man går längs en gata också..... 

Jupp fast risken blir större om man inte ser sig för...Söt
Det finns som sagt faror med i princip allting, ibland minskar risken om man är försiktig samtidigt som man bör ta vissa risker,  man får helt enkelt själv bestämma hur man sätter sina gränser...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ni ge mig tips och råd inför träning vill träna och få bra kropp behöver jag kämpa mycket?


   
SvaraCitera

Danneboi:
kan ni ge mig tips och råd inför träning vill träna och få bra kropp behöver jag kämpa mycket?

Ja


   
SvaraCitera

fitta14: Drick råa ägg!

Det där är skrock. Man får i sig mindre mängd protein och kan drabbas av salmonella om man äter de råa...

Och Danneboi! Vill du bli stark så måste du tyvärr lägga manken till och träna hårt, länge och mycket samt på rätt sätt för att nå resultat. Om målet är endast att bli av med fettet på magen och få sexpack så räcker det med långa promenader och en förändring av kosten.

Här har du lite träningstips för nybörjare! Tumme upp
http://www.styrkelabbet.se/traningsprogram-for-nyborjare/
http://www.styrkelabbet.se/deffa/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:

Det där är skrock. Man får i sig mindre mängd protein och kan drabbas av salmonella om man äter de råa...

Och Danneboi! Vill du bli stark så måste du tyvärr lägga manken till och träna hårt, länge och mycket samt på rätt sätt för att nå resultat. Om målet är endast att bli av med fettet på magen och få sexpack så räcker det med långa promenader och en förändring av kosten.

Här har du lite träningstips för nybörjare! Tumme upp
http://www.styrkelabbet.se/traningsprogram-for-nyborjare/
http://www.styrkelabbet.se/deffa/

Tack broderTumme upp


   
SvaraCitera

Vill du bygga muskler ska du äta mycket protein.  Sen ska du inte träna ensidigt t.ex. endast biceps men vill du ha större biceps får man lägga lite extra tid på sådana övningar men inte bara där.

Lista över livsmedel som innehåller mest protein


   
SvaraCitera

Danneboi:
kan ni ge mig tips och råd inför träning vill träna och få bra kropp behöver jag kämpa mycket?

Jag har gått på gym i cirka 6 år nu, från och med 4 år mer eller mindre äkta styrketräning.
En del säger att man ska känna efter själv, men vad jag har sett finns det inga vetenskapliga belägg på att folk bygger mer muskler om dom tränar på ett unikt sätt som passar dom.

Du kan alltid börja med att fundera på om dina testosteron nivåer är ovanligt låga. Det kan man märka utav depression samt låg känsla av sexlust m.m.
Då får man anabola steroider utskrivet av läkarn i begränsad nivå förmodligen. Men detta scenario verkar inte vara sannolikt i ditt fall.

Annars är det snabbaste sättet att få 6 pack är att bulka upp ( lägga på sig ). Men det är ju inte så snyggt. Men om du skiter i hur du ser ut på vintern deffar ( banta ) du på våren så du har din beach body till sommaren. Tänk på att du kan få bristningar som följd.

Enklast är väl att dricka mycket vatten, då sväller musklerna upp samt att du ska göra av med mer kalorier än du äter upp, krävs att då räknar dom. Eller så lägger du dig lite hungrig till sängs. Efter en stund är du så pass smal att magrutorna skymtar. Men ät bra kost, inte tomma kalorier, hellre fett och bättre kalorier tillsammans med protein. Då är kyckling eller ägg bra.
Ät inte för lite. Och gymma helst inte mindre än 3 gånger i veckan. Och då ska du helst vara helt slut när du kommer ut ur gymmet.
När du bänkar eller lyfter hantlar vice versa, så ska du ta i tills du inte orkar mer, du ska skaka i dom sista tagen.
Kampsportsträning kan ge dig hjälp på traven då dom är hårda och inte låter dig ge upp utan du får kämpa in i det sista.
Diciplin behövs. Fuska aldrig, inga viloveckor eller dagar, blir du sjuk kan man tappa rutinerna för att träna. Gå promenad eller gymma lite försiktigt då. I alla fall så du inte skadar dig, men kan du träna så gör det även med lite ont i halsen.

Till protein pulvret. Jag har hört att man ska ta varje dag, inte bara efter man tränat. Gainer är bra om man vill gå upp i vikt. Jag tar det utan att det ser ut som om jag har gått upp i vikt.
Jag tar WNT Sport. Choklad sorten av den smakar jätte gott enligt mig.

Ha sex ofta det ökar testosteronet. Men det kan alla dock inte få tydlige. Men undvik helst alkohol, Öl helst då humle ökar östrogen nivåerna. Hoppas jag kunnat hjälpt dig nu!


   
SvaraCitera