Aviseringar
Rensa alla

Jag vill vara kille och bög


Ämnesstartare

Okej. Jag anar att detta inte är så väldigt ovanligt, speciellt bland bisexuella kvinnor, men jag måste ändå höra.

Slår tanken er?

Om det skulle finnas en chans för mig att födas om som en man skulle jag lätt ta den. Och att på det vilja vara med andra män?

Naughty.


   
Citera

Nä, den tanken har ej slagit mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä, den tanken har ej slagit mig.

Är du en tjej/kvinna?


   
SvaraCitera

kindergartner:

Är du en tjej/kvinna?

Ja [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ja

Bra att veta!


   
SvaraCitera
Tyrael

kindergartner:

Okej. Jag anar att detta inte är så väldigt ovanligt, speciellt bland bisexuella kvinnor, men jag måste ändå höra.

Ja verkligen konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Ja verkligen konstigt.

Äre ju int!


   
SvaraCitera
zIGGE

har ibland tänkt så att jag lätt skulle födas om som kvinna med pattar och snygg kvinnlig kropp, för att det låter mysigt typ, men stopas alltid av tanken att fan vad jobbigt det är att vara kvinna ändå. Skulle inte palla alla som raggar på en, är jobbigt som det är nu, och hur världen i sig ser ner på kvinnor- jag skulle lätt kunna bli galen. Behåller hellre min status


   
SvaraCitera
Tyrael

kindergartner:

Äre ju int!

Det är nog jävligt ovanligt med kvinnor som vill vara killar istället, jo. Speciellt de kvinnor som gärna använder sitt kön till förmåner vilket många kvinnor gör.


   
SvaraCitera

Varför skulle just bisexuella kvinnor känna igen sig i detta


   
SvaraCitera

Jag är bisexuell och känner verkligen inte igen mig


   
SvaraCitera

zIGGE:

. Skulle inte palla alla som raggar på en, är jobbigt som det är nu, och hur världen i sig ser ner på kvinnor

Och mens [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Skulle inte palla alla som raggar på en

Haha, lugn i stormen nu.

zIGGE:

har ibland tänkt så att jag lätt skulle födas om som kvinna med pattar och snygg kvinnlig kropp, för att det låter mysigt typ

Jag tror inte du skulle tänka så om du var kvinna. Jag tycker inte att det är mysigt med mina egna pattar.

Tyrael:

Det är nog jävligt ovanligt med kvinnor som vill vara killar istället, jo

Det var tanken jag syftade på.

Tyrael:

Speciellt de kvinnor som gärna använder sitt kön till förmåner vilket många kvinnor gör.

Wow... You're an ass.

isola:

Varför skulle just bisexuella kvinnor känna igen sig i detta

Bisexuella kvinnor är ofta väldigt meterosexuella har jag fått en tanke om.

malber:

Jag är bisexuell och känner verkligen inte igen mig

Alla är vi olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hisou:

Och mens

[y]


   
SvaraCitera

Gillar mina bröst. Har den dåliga vanan att ta på dem i tid och otid pga deras mysighet.


   
SvaraCitera