Aviseringar
Rensa alla

Jag vill vara kille och bög


zIGGE

kindergartner:

Haha, lugn i stormen nu.

Va? Du är dryg

citera mig inte


   
SvaraCitera

vad är det som är så lockande med att vara bög? skulle mycket hellre ha bröst faktiskt...


   
SvaraCitera

Köffein:

skulle mycket hellre ha bröst faktiskt...

tungt, extrautgift att köpa bh, större risk att få bröstcancer osv


   
SvaraCitera

Tyrael:

Speciellt de kvinnor som gärna använder sitt kön till förmåner vilket många kvinnor gör.

på vilket sätt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Gillar mina bröst. Har den dåliga vanan att ta på dem i tid och otid pga deras mysighet.

Okej.

zIGGE:

citera mig inte

Det är min tråd. Scram.

Köffein:

vad är det som är så lockande med att vara bög? skulle mycket hellre ha bröst faktiskt...

Jag vet inte... Jag tänder väl på det antar jag. Bögar alltså, haha.


   
SvaraCitera
zIGGE

kindergartner:

Det är min tråd. Scram.

u so cranky.


   
SvaraCitera
Tyrael

kindergartner:

Wow... You're an ass.

hahaha för att jag inte kan betala allt du vill ha va? [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

hahaha för att jag inte kan betala allt du vill ha va?

Pff. [crazy]


   
SvaraCitera
Amand

Då var det inte bara jag då 😀
Men jag tror inte riktigt att det är kopplat till sexualitet, i alla fall inte i mitt fall. Dessutom så tror jag inte att jag är bi, snarare gay. Å andra sidan så känner jag mig inte som tjej och inte som kille, men vet ju förstås inte om jag blivit intresserad av killar om jag blev en, men jag känner igen tanken [y]


   
SvaraCitera

Och jag som vill vara tjej och lebb. [shake] Eller tja.. För en stund hade vart trevligt. [cute]


   
SvaraCitera
Tyrael

kindergartner:

Pff. [crazy]

Och där tog argumenten slut. Happy not to be an ass. [smile]


   
SvaraCitera

Jag är bög och hade lätt velat vara lesbisk.


   
SvaraCitera

kindergartner:

Om det skulle finnas en chans för mig att födas om som en man skulle jag lätt ta den. Och att på det vilja vara med andra män?

Samma här, dock är jag straight. Men jag är rätt skum i allmänhet så att jag har sådana tankar känns inte sådär överdrivet förvånande.. [blush]


   
SvaraCitera

Tror inte att det är så ovanligt eller konstigt nej. ganska logiskt, om man attraheras av gayporr så är det ju ganska naturligt att man vill kunna vara en del av det man attraheras av, och inte bara fantisera om det, typ.

tror nog att det är ännu vanligare åt andra håller bland killar om jag ska gissa. brukar känna så ibland = >


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyckorusnonstop:

Samma här, dock är jag straight. Men jag är rätt skum i allmänhet så att jag har sådana tankar känns inte sådär överdrivet förvånande

Det låter inte så förvånande 🙂

Nintendos BFF:

ganska naturligt att man vill kunna vara en del av det man attraheras av, och inte bara fantisera om det, typ.

Precis!

Nintendos BFF:

tror nog att det är ännu vanligare åt andra håller bland killar om jag ska gissa. brukar känna så ibland = >

Vänta. Var inte du en kille just?


   
SvaraCitera