Aviseringar
Rensa alla

Jag vill vara tjej!!


Ämnesstartare

Ja, jag vill fan också vara tjej och få massa skumma, sexistiska PM som man kan svara precis hur man vill på!
Folk som kommer till en för att man helt enkelt bara ska få någon att driva med!

Varför ska tjejer ha allt sånt lyx för sig själva?
Tycker det är dags för er tjejer att bli lite äckliga, perversa snusktanter och skicka oanständiga PM till oss killar som vi kan prata om med våra polare!

Det är orättvist...


   
Citera

[y]


   
SvaraCitera

va betyder raptor ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aankan:

va betyder raptor ?

Det är latin och betyder ungefär "Rovgirig"


   
SvaraCitera

aankan:

raptor

de betyder sten


   
SvaraCitera

Raptor:

Det är latin och betyder ungefär "Rovgirig"

tack har undrat de länge ! [surprised]


   
SvaraCitera

detta är internet.


   
SvaraCitera

tycker inte de e så kul me massa medd från kåta gubbar hela tiden. därför har ja tagit bort bilderna på mig för ja pallar inte [n]
man tröttnar [crazy]


   
SvaraCitera

Jag har inte fått ett skumt eller oanständigt PM på jättelänge.
Fast en gång fick jag PM av någon som ville prata om mina fötter.


   
SvaraCitera

säger det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och så får de ju ligga så mycket! Jag vill också vara tjej. Man har dessutom lite rätt att vara elak som tjej på ett sätt man inte får som kille.


   
SvaraCitera

Och så får man vara korkad och komma undan med det (för det mesta). Sjukt orättvis värld.


   
SvaraCitera

e tjej ibland typ, d kan va nice fast lite jobbigt också


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast en gång fick jag PM av någon som ville prata om mina fötter.

haha
själv fick jag flera stycken om att jag skulle poängsätta avsändarens kuk hans kompis kuk.
Jag skulle såklart få "komma och känna på dem, så att jag märkte att de inte var några psykopater"[shake]


   
SvaraCitera

Jag vill vara kille som kan skriva till vem de vill att de vill se henne pulla i cam eftersom alla förväntar sig det av dem och att ara kille för att få så jävla mycket sex och kunna kissa ståendes.


   
SvaraCitera