Aviseringar
Rensa alla

Jaga eller bli jagad ?


Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Bli jagad låter ju bekvämare om man nu ska vara för töntig för att bara erkänna att man gillar nån.

men det är pinsamt om den andra inte känner samma sak [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hottiiee:

men det är pinsamt om den andra inte känner samma sak [blush]

Då kommer du ju ändå inte bli jagad? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hottiiee:

när jag inte är intresserad av en kille brukar jag vara lite kall mot honom men det känns som om han faller mer för mig då ?

Det är ju bara töntigt och sjukt irriterande när folk håller på så. Oftast märks det ju att de bara fjantar sig så är väl därför han orkar fortsätta vara intresserad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar varför folk ska krångla till det hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Det är ju bara töntigt och sjukt irriterande när folk håller på så. Oftast märks det ju att de bara fjantar sig så är väl därför han orkar fortsätta vara intresserad

Jag blir skiit arg [mad]
jag tycker inte om att säga till en kille att jag inte är intresserad så jag visar de genom att vara lite kall men de är hjärndöda och fattar inte !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hottiiee:

jag tycker inte om att säga till en kille att jag inte är intresserad så jag visar de genom att vara lite kall men de är hjärndöda och fattar inte !

Jaha oj, läste fel. Trodde du skrev att du gör så när du ÄR intresserad av någon.

Töntigt vilket som dock, bara att säga att du inte är intresserad ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Töntigt vilket som dock, bara att säga att du inte är intresserad ju.

men de har inte sagt att de är intresserad så det blir konstigt om jag säger att jag inte är intresserad ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar vara iskall och dryg mot alla. Det fungerar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hottiiee:

men de har inte sagt att de är intresserad så det blir konstigt om jag säger att jag inte är intresserad ?

Du märker ju tydligen att de är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Du märker ju tydligen att de är det?

ja, men de kan leka dumma och säga '' jag är inte ens intresserad av dig '' :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hottiiee:

ja, men de kan leka dumma och säga '' jag är inte ens intresserad av dig '' :/

Då har du ju i alla fall markerat. [smile]


   
SvaraCitera

orka 'jaga' nån. Men annars, jag brukar inte gilla när killar är för på, jag vill ta det vääääldigt lugnt. Så jag antar väl att jag gillar att jaga, för jag vill fan inte bli jagad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Då har du ju i alla fall markerat.

haha aah de sant [cute] men jag e ganska blyg för att säga att jag inte e intresserad KNAS

Human:

orka 'jaga' nån. Men annars, jag brukar inte gilla när killar är för på, jag vill ta det vääääldigt lugnt. Så jag antar väl att jag gillar att jaga, för jag vill fan inte bli jagad.

jag älskar när killar är lite svartsjuka av sig för det visar att de bryr sig om en [cute]


   
SvaraCitera

Imoon:

Jag är över 14 så jag har insett att det handlar om att lära känna personer och inte att jaga och se människor som en vinst.

kan bara hålla med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är kul både och.


   
SvaraCitera