Aviseringar
Rensa alla

Jaha, då blev jag kort..


Ämnesstartare

Va hos läkarn igår och fick reda på att jag inte kommer växa mer.. Är dock 15 och tjej så det kanske inte e så konstigt men man har ju sina förhoppningar.. Är och kommer förbli 164cm. Alla i klassen är längre än mig. Är jag super kort eller har jag bara lyckats hamna i en "lång" klass? Aja, man får se sina fördelar(vad det nu är) att vara en liten person..


   
Citera
Ämnesetiketter

Älta inte saker du inte kan förändra. 
Längd är verkligen jättedumt att klaga över så länge du är frisk 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

genomsnittslängden är väll 164 har ja för mig. älta inte de där.


   
SvaraCitera
Kudhos

Kroppen växer och rör sig fram tills typ 20 års åldern. 164-166 cm är medellängden på kvinnor så du är inte särskilt långt därifrån. 

Allt kommer bli bra.


   
SvaraCitera

Matilda_00:
Va hos läkarn igår och fick reda på att jag inte kommer växa mer.. Är dock 15 och tjej så det kanske inte e så konstigt men man har ju sina förhoppningar.. Är och kommer förbli 164cm. Alla i klassen är längre än mig. Är jag super kort eller har jag bara lyckats hamna i en "lång" klass? Aja, man får se sina fördelar(vad det nu är) att vara en liten person..

Min syster är 155, hon lever och frodas som vem som helst. Du behöver nog inte oroa dig över din längd.


   
SvaraCitera

Känns som väl som en ganska standardhöjd för flickor/kvinnor som sagt, det finns väl inga direkta nackdelar utöver att det kan vara jobbigt om man ska gå och se på hårdrock någon gång heller. Sitt lugn i båten.


   
SvaraCitera

Flästa av mina tjejbekant aär typ 150-167 cm lång så inget konstigt direkt 


   
SvaraCitera

Det ä nog en ganska normal längd bland tjejer... Iallafall i min klass


   
SvaraCitera

högst ordinär längd. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

blev och blev... hen vet ju sedan inte säkert om du inte kommer att bli längre eller ej, dock är det ej speciellt kort för att vara kvinna.


   
SvaraCitera