Aviseringar
Rensa alla

Jaha, 10 år på UM med samma användare


Ämnesstartare

Då har man idag uppnått exakt 10 år med samma användare på UM.  Hur ska man fira detta eller ska man inte fira? Hittade till UM någon gång mars-april 2005 skapade en användare maj 05  och sen min nuvarande 8/7. Folk har kommit och gått varva 3 st har dött(vad jag känner till).  Sida har också genomgått en par stycken design förändringar varva årgång 2006 och 2007 var snyggast.

Edit: För att tråden ska få lite mer substans kan ni ju berätta om ert första intryck av mig.


   
Citera

Gratulerar!! 

full_8080_67577_BirthdayCakefor10yroldgi

Tragiskt att sidan har nedgraderats med tiden utseende och funktionsmässigt. Tumme ned 


   
SvaraCitera
duden

Grattis! hoppas du stannar i minst tio år till Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Tragiskt att sidan har nedgraderats med tiden utseende och funktionsmässigt.

De var bättre när Thomas N styrde skutan.


   
SvaraCitera

Grattis! Jag har bara drygt 9 år under bältet med den här användaren.


   
SvaraCitera

Kollade på snapshots på sidan från 2006, sidan såg mkt coolare ut.


   
SvaraCitera

Grattis Party


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Imponerande med 10 år med samma konto. Party
Om jag haft kvar mitt första då hade varit 9 år med samma konto, har blivit flera på mina nio år här.


   
SvaraCitera

Oj, inte dåligt. Grattis!! Party


   
SvaraCitera

Grattis! Party


   
SvaraCitera

hmm, har väl 2 ½ år kvar tror jag innan jag kan "fira" mitt jubileum, inte med ett och samma konto dock. Ja sidan såg onekligen snyggare ut förr, den har gått ner sig hemskt mycket de senaste åren. Men det är också ett litet tecken på att sidor av detta slag (aka communitys) spelat ut sin roll lite granna då alla nödvändiga funktioner täckts upp av facebook.


   
SvaraCitera
mynona

tänk en sådan veteranobservatör.
jag minns bara den senaste omvandlingen.
kan du urskilja olika "perioder/epoker" i umhistorien? 
jag tror att jag kan det

My dreams are her: Edit: För att tråden ska få lite mer substans kan ni ju berätta om ert första intryck av mig.

jag anser att du är en diskret person. mitt tidigaste minne torde vara då jag skrev efter dig i en lektråd om vems användarnamn jag gillade bäst av de två ovan, och jag gillade ditt mest. jag gillar det fortfarande


   
SvaraCitera

Imponerande   Tumme upp


   
SvaraCitera

hur mkt bättre eller sämre har ditt liv blivit sen dess


   
SvaraCitera

Grattis! Party


   
SvaraCitera