Aviseringar
Rensa alla

jaha, hur ska jag kunna veta!


Ämnesstartare

hejhej.
jag har nu träffat en tjej i ca 2 månader och sa igår vad jag tyckte om henne. och hon sa att hon inte "kunde ta emot mig" hon sa att det va bättre att ge mig mitt hjärta till någon annan! som förtjänar det. hon sa att det inte handlade om mig utan henne. jag sa såklart att jag ville att hon skulle ha mitt "hjärta" iaf, jag vet inte om hon gillar mig eller så. det känns inte så efter det här, jar frågade också varför hon inte kunde ta emot mig, då sa hon att hon hade blivit sårad av ngn förut, endast, hon kanske inte vill bli sårad igen, vad vet jag!? ngn som kan tänkas ge förslag på vad som har hänt som gör så att hon inte vill ingå i ett förhållande (om hon nu kan tänkas gilla mig)

(vart väl kär i henne för ca 2 veckor sedan) iaf så snackar vi dagligen och håller bra kontakt på msn och telefon. och vi träffas kanske jätte mycket men det händer inte med allt för stora mällanrum! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Bara spring därifrån innan du snurrar in dig ännu mer i henne.


   
SvaraCitera

Låter som bortförklaringar.
Men fortsätter hon hålla kontakt så kanske hon är lite intresserad i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om hon säger att du ska ge ditt hjärta till någon annan vill hon troligen inte vara mer än din vän typ. Beklagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte vad jag ska tro. det känns iaf hel knäppt, :S


   
SvaraCitera

om man blivit sjukt sårad kan det vara väldigt svårt att våga tycka om någon annan.

jag tycker dock inte att du ska utgå ifrån att det är så att hon kan börja tycka om dig, för troligtvis är det där bara något hon skyller på eftersom hon inte känner något för dig. fortsätt prata med henne om du vill men pressa henne inte och ta inte för givet att hon känner något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som osäkerhet eller att hon enbart vill vara din vän.


   
SvaraCitera

Hon vill vara din vän... Sorry bro


   
SvaraCitera

Bortförklaring eller så är hon bara rädd. Ingen aning om vad som kan ha hänt som gjort henne rädd för att gå in i ett förhållande, om det nu är anledningen.


   
SvaraCitera