Aviseringar
Rensa alla

Jahapp


Ämnesstartare

Leijonsparf:

kan nästan svära på att jag ligger mindre än vad du gör.

du är ju förlovad som jag förstått det så det känns som att du borde ligga betydligt mer än mig ^^
har inte legat sen förra året så du vinner nog 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

sluta vara så negativ!

nu blev du också gnälljävel. nu ska jag ta en cigg bara därför.

Knarko:

du är ju förlovad som jag förstått det så det känns som att du borde ligga betydligt mer än mig ^^
har inte legat sen förra året så du vinner nog 😉

om jag vetat när förra året var, rent temporalt, så hade jag kunnat svara. men fan vet jag. mitt minne är inte linjärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

har inte den bästa erfarenheten av vad alkoholens konsekvenser kan vara men främst har jag aldrig varit sugen på det och vill inte dricka det.

jag har funderat mycket kring varför jag dricker egentligen och inte funnit svar. Man bara gör det liksom, vilket låter jävligt korkat eftersom att det inte finns många bra sidor med det.

Visserligen tycker jag att öl är väldigt gott. Och det är en väldigt mysig känsla om man lyckas nå rätt rus, men det är så lätt att man kliver förbi det där lilla ruset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

nu blev du också gnälljävel

fast alltså, det går ju att argumentera kring vem av oss som är gnällig egentligen! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

fast alltså, det går ju att argumentera kring vem av oss som är gnällig egentligen! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

.

Jag säger inte att alkoholen inte har några "positiva" sidor, men problemet är väl att dessa inte är skapade naturligt utan kommer på burk/flaska/låda.

Så länge folk kan hantera drickandet så har jag inga problem med det, knappt ens när de fått i sig för mycket. Men när problemen väl börjar hopa sig så kan det ju gå jäkligt illa till.

Vill inte vara en moralkärring nu så pusshejgonatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

men problemet är väl att dessa inte är skapade naturligt utan kommer på burk/flaska/låda.

moralkärring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

moralkärring

Gå o få dig ett nyp [mad] puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Vill inte vara en moralkärring nu så pusshejgonatt.

fast det tycker jag inte att det är!

Jag håller med dig och har tänkt på allt det du säger och även sett folk falla ner i fördärvet. Men jag väljer ändå, tvärtemot dig, att fortsätta dricka, för att jag tror míg kunna kontrollera det. Man gör ju bara sitt val liksom och det är inget jag dömer dig för och jag hoppas att du inte dömer mig för det ! haha

men god natt på dig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Gå o få dig ett nyp [mad] puss

orka ligga när man kan dryga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Man gör ju bara sitt val liksom.

moralkärring [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

moralkärring

Knarko:

Gå o få dig ett nyp puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Gå o få dig ett nyp puss

liberalfanskap [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmh håller med, världen har blivit så tråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

liberalfanskap

Leijonsparf:

moralkärring

Oj oj, anklagelserna bara flyger ut ! Vad baserar du dessa på?


   
SvaraCitera