Aviseringar
Rensa alla

jakt


Ämnesstartare

är det någon mer här på forumet som jagar? eller är det bara jag.  om ni funderar på att börja jaga så ställ gärna frågor 🙂  även icke jägare ställ gärna frågor


   
Citera
Ämnesetiketter

tycker du inte att det är lite sjukt att ha dödande och styckande som hobby? nej det tycker du nog inte.


   
SvaraCitera

varför är jägare aldrig några hunkar? 


   
SvaraCitera

isola: tycker du inte att det är lite sjukt att ha dödande och styckande som hobby? nej det tycker du nog inte.

minst lika sjukt att stödja och dra nytta av hemska levnadsförhållanden och slakt för att man tycker att kött är gott, eller? :p


   
SvaraCitera

Finns mycket brunstiga älgar här Blink


   
SvaraCitera

Gillar inte jakt... 🙁


   
SvaraCitera

Rävpojken:
minst lika sjukt att stödja och dra nytta av hemska levnadsförhållanden och slakt för att man tycker att kött är gott, eller? :p

ja verkligen! men nu syftade jag på att ha detta som intresse.


   
SvaraCitera

Jagar bara människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
tycker du inte att det är lite sjukt att ha dödande och styckande som hobby? nej det tycker du nog inte.

nej tycker jag inte undrar dock varför det skulle vara sjukt? människan har gjort detta i urminnes tider jakt är inte bara döda


   
SvaraCitera

Vilka djur jagar du?


   
SvaraCitera

varför svarar du inte på min fråga? 


   
SvaraCitera

henke94:

nej tycker jag inte undrar dock varför det skulle vara sjukt? människan har gjort detta i urminnes tider jakt är inte bara döda

Jakt går ut på att döda. Att umgås och spåra tlsm med sitt jaktlag  kan man ju göra utan att döda. Spåra och titta på djuren bara.
Människan gjorde detta för att överleva, inte för att roas av barbari. Nuförtiden vet vi dock att vi klarar oss utmärkt utan kött.  Jag tror nog att evolutionen hade gett oss huggtänder och en kropp som klarade rått kött bättre om vi var menade att äta kött.


   
SvaraCitera

henke94:

nej tycker jag inte undrar dock varför det skulle vara sjukt? människan har gjort detta i urminnes tider jakt är inte bara döda

ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DEN HÄR ARGMENTEN ATT JAG VILL SPY PÅ ER. MÄNNIKAN HAR GJORT DET FÖR ATT MÄNNISKAN INTE KUNDE ÖVERLEVA UTAN DET FÖRUT. NU KAN VI KLARA OSS UTAN ATT JAGA  DJUR
VILKEN SKOG JAGAR DU PÅ?? VILL JAGA DIG


   
SvaraCitera

oj caps = ) e ointe arg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
varför är jägare aldrig några hunkar? 

de kan jag inte svara på du

My dreams are her:
Vilka gör jagar du?

yes jag jagar så mycket jag hinner och kan


   
SvaraCitera