Aviseringar
Rensa alla

Jakten på Julia


noja
 noja
Ämnesstartare

krautpop:

Någon som sett det på sistone? Är det bättre nu när det är utslagningstävlingar?

Det är mycket bättre nu när det är utslagningstävlingar tycker jag, sen är det bra att man själv kan rösta på deltagarna även om jag själv inte har gjort det. Men jag fattar inte varför det skrivs så mycket negativt om det i tidningarna [surprised] Jossan är i alla fall kvar, så jag ska hålla hårt på henne ikväll med [wink]


   
SvaraCitera

Har sett nå avsnitt på TV och tyckte att det var sådär, man måste nog följa dessa program från start för att komma in i dem o fatta tycke om deltagarna. Är det någon som har bättre koll än mig som vet hur det har gått för de tävlande? Man borde väl nu kunna förutse vem som kommer vinna allting? [confused]


   
SvaraCitera

Jag såg det igår och har fattat tycke för Frida. Den rödhåriga tjejen. Riktigt bra och karismatisk faktiskt, men det verkar som att den där Ellen är favorit hos kidsen och då lär ju hon gå långt...


   
SvaraCitera

tråkigaste programmet ever [n]


   
SvaraCitera

Det går att titta på, men svt har lyckats göra det så ointressant. Det är liksom okej underhållning att titta på, men man bryr sig ju inte om vem som vinner.


   
SvaraCitera

Nu har det hettat till i programmet för er som inte följer det. Det fokuserades mycket på Ellens slappa stil och att hon inte är i samma klass som de andra. Vilket är helt rätt. Ändå får hon fortsatt mer röster än de andra och har de riktigt otur så är det Ellen som ska stå och spela Julia i höst trots att hon lätt är sämst av de som är med.

Frågan är om hon nu får sympatiröster eller om folk inser att hon behöver något år på sig att bli tillräckligt bra?


   
SvaraCitera

Skall också bli en såndär "aAAHahmaigawd, jag skall också slåss om att få kyssa Måns Zelmerlöw, aaaöööiiiooåååffddjsss!!"

Dold text: Fast ne. [cute]


   
SvaraCitera

Caroline är så söt och Ellen så fin.
Ogillar Shirin 🙁 hon ser så arrogant ut - ja, jag dömer boken efter framsidan (eller vad man säger)


   
SvaraCitera
Åtta

detberorpå:

Ogillar Shirin 🙁

Har inte hon åkt ut?

detberorpå:

Ellen så fin.

Tycker att hon ska åka ut. Hon är ju så töntig och gråter hela tiden. [mad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Har inte hon åkt ut?

Jo, förra veckan

Åtta:

Tycker att hon ska åka ut. Hon är ju så töntig och gråter hela tiden.

Ja, hon bör åka ut, hon passar inte som Julia tycker jag.
Meh... Säg inte så. Hon påminner om mig, hon är också sista-minuten-typen[party]


   
SvaraCitera
noja
 noja
Ämnesstartare

Näst-sista avsnittet ikväll klockan 8. Fem tjejer kvar i tävlingen, jag antar att två bör åka ut ikväll? Jag hoppas i alla fall att Caroline åker ut. Skulle vara tråkigt om hon vann allting tycker jag [n]


   
SvaraCitera

Såg på tv.nu att finalen sänds ikväll. Kan ju alltid vara något för de som hellre ser på Jakten på Julia än Champions League-finalen [crazy]


   
SvaraCitera