Aviseringar
Rensa alla

Japan-fobi.


Exner

timeisrunningout:

ag får panik av deras jätteentusiastiska program [sad] När jag var i stockholm senast satt jag och stirrade mig igenom ett program om en ANDFAMILJ som gick över en VÄG. Typ femtio japanska fotografer spärrade av vägen och skrek och hojtade. Det var nog typ den enda andfamiljen i Japan. Helt tokiga var dom. Blev jätterädd. [cry]

[love]

Japan är världens äldsta (?) dynasti, och en av de äldstacivilisationerna på jorden; dess utom oerhört homogen, vilket kan yttra sig på underhållande sätt! 🙂

Vilse i Pannkakan är väldigt absurdt, även gör svenskar.

[mad]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

mediakatt:

Det krävs tillräckligt mycket paranoia för att bli överdrivet rädd för något som inte är uppenbar fara, men tillräckligt mycket förnuft för att inse att Japan är ett vettigt mål att inrikta paranoian emot.

Tack för dagens visaste ord. Jag niger för er.


   
SvaraCitera

rädd för japan ?
jag älskar japan.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Exner:

Japan är världens äldsta (?) dynasti, och en av de äldstacivilisationerna på jorden; dess utom oerhört homogen, vilket kan yttra sig på underhållande sätt! 🙂

Ja men det vet jag ju. Allt det där. Typ. Om det nu är korrekt, jag undrar lite om det faktiskt är världens äldsta dynasti. Men jag är ju fortfarande livrädd [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Exner

timeisrunningout:

Ja men det vet jag ju. Allt det där. Typ. Om det nu är korrekt, jag undrar lite om det faktiskt är världens äldsta dynasti. Men jag är ju fortfarande livrädd [sad][sad][sad]

Då ha du välan svaret på varför?

[mad]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

skidröw:

jag älskar japan.

Men tänk på allt läskigt och farligt i Japan! Man kan gå vilse, och när de ska säga ungefär ett ord så pratar de i fem minuter. Det vet ju vem som helst. De äter rå fisk. Grudgetjejens hus finns i Japan, alla som åker till Japan DÖR! [sad]

Vad tusan är positivt med Japan egentligen?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Exner:

Då ha du välan svaret på varför?

Nej, det är ju det jag undrar, för jag förstår inte [mad]


   
SvaraCitera

Exner:

Vilse i Pannkakan är väldigt absurdt

det är väldigt bra!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Tack för dagens visaste ord. Jag niger för er.

[blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

rosa träd

Körsbärsträd? [blush][blush]
Du är ju allvarligt talat sjuk. [party]


   
SvaraCitera

Jo, de är små och läskiga.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

daisuki Duckieeee:

Du är ju allvarligt talat sjuk. [party]

Yup. [party]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

ps: jag gillar dock deras rosa träd, vad de nu heter. ds.

Sakuraträd?

F ö så funderar jag på att spänna fast dig i ett biosäte a lá clockwork orange och enbart visa dig japanska skräckfilmer och såpoperor


   
SvaraCitera

Hahahahaaha, det här slår NÄSTAN min dvärgfobi!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Men tänk på allt läskigt och farligt i Japan! Man kan gå vilse, och när de ska säga ungefär ett ord så pratar de i fem minuter. Det vet ju vem som helst. De äter rå fisk. Grudgetjejens hus finns i Japan, alla som åker till Japan DÖR!

Vad tusan är positivt med Japan egentligen?

vilse kan man gå i stockholm med.
och grudgebruden existerar ej så det behöver du inte oroa dig för.
å jag känner ett flertal som kommit hem hela ifrån japan : )
du kollar nog på för många skräckisar.


   
SvaraCitera