Aviseringar
Rensa alla

Japanskt mode


Ämnesstartare

Hej allihopa. Jag behöver lite hjälp. Om 2 veckor kommer en kompis och hälsar på från japan och vi har bestämt att hon ska klä sig i svenska kläder och jag ska klä mig i japanska då.

jag har hittat två klänningar som jag undrar vad ni tycker om?

Image

Enkel o fin från kirameki

Image

rolig o fin från talkingclothes

Den sista är rolig men om hon kommer i enkla svenska kläder kanske det blir konstigt.

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Den övre, tack.


   
SvaraCitera

Båda va skit fula.


   
SvaraCitera

Har barockstilen kommit tillbaka?


   
SvaraCitera

Den ena ser typ ut att vara för 5 åringar och det andra typ för 50 åringar, hur har du tänkt egentligen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barockstilen?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tycker bara att dom är fina. [crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag känner att det lutar år den andra men jag är inte riktigt säker än. Jag uppskattar fler åsikter [bigsmile]


   
SvaraCitera

Den övre. 😛 lolita är inte snyggt, bara överdrivet jobbigt att ha på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den undre [love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mummmin:

den andra

Mest japansk, go for it.


   
SvaraCitera

kolla med värdeuppgift, han har varit i japan i tre veckor, han KAN veta vad japanska tjejer har på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo, man vill ju att de ska bli perfekt.

Jag får fundera lite till, men den andra klänningen kan man ha vid många roliga tillfällen. Den första kan man mer ha alla dagar.

Att det ska var så svårt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså finns det verkligen något som ses som "svenska kläder" (och då menar jag inte kläder gjorda i Sverige). Jag menar svenskar klär sig i rätt vanliga kläder. Det gör ju de flesta japaner med, men de har ju hela Harajuku-modet i alla fall.


   
SvaraCitera

Lätt den undre!


   
SvaraCitera

Mummmin:

Vad tycker ni?

fejl du e [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det värkar inte som den övre klänningen är så japansk. Så jag tar nog den andra stilen. Men det fanns fler japanska klänningar. Ni får gärna hjälpa mig lite till.

Image

den var också fin.

Image

kanske bara en kjol räcker.

Är det nån som köpt på URL:Error

Säg gärna hur ni tycker [wink]


   
SvaraCitera