Aviseringar
Rensa alla

Jaxbo, Minecraftserver!


Ämnesstartare

Hej! Gillar du att spela minecraft? Eller bara hoppa runt o prata med folk i alla åldrar?
Kom då in till oss på Jaxbo ! En minecraft servern där du kan göra allt möjligt!
Vill du komma in? Skriv då ditt minecraft namn till mig så får du komma in och spela!
MVH Admin andehsomfan


   
Citera

Minns att jag när jag var yngre, brukade delta i riktiga tävlingar. Vann ibland 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Minns att jag när jag var yngre, brukade delta i riktiga tävlingar. Vann ibland 😉

Vadå för tävlingar? 🙂


   
SvaraCitera

After:

Vadå för tävlingar? 🙂

Det var på det gamla Minecraft classic fast online... Det var över WoM World of Minecraft och där så hade dom tävlingar... Minns att 10,000 kr var högsta vinsten en gång men kom tvåa. Det var en lastbilschaffis IRL som hade byggt hela sin lastbilstrailer i spelet helt fantastiskt bra. Så han vann. Ledsen Men det var tider det... Nu så är det bara det nya Minecraft som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Det var på det gamla Minecraft classic fast online... Det var över WoM World of Minecraft och där så hade dom tävlingar... Minns att 10,000 kr var högsta vinsten en gång men kom tvåa. Det var en lastbilschaffis IRL som hade byggt hela sin lastbilstrailer i spelet helt fantastiskt bra. Så han vann. Ledsen Men det var tider det... Nu så är det bara det nya Minecraft som gäller.

Haha oj där ser man! Gud så synd att du inte vann! Men om du känner att du vill komma in o spela det nya Minecraft så är du välkommen! 😀


   
SvaraCitera