Aviseringar
Rensa alla

~Jazztråd~


Ämnesstartare

Dela med er av bästa jazzen, kommit in i något flow och vill lyssna massa. Rullar ögonen


   
Citera
Ämnesstartare

   
SvaraCitera



Hittade denna också, vet inte redigt om det går som jazz precis 😛 Men den är rätt så skön. Dock vet jag inte vad låten heter så får bli ifrån en film:


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


Haha Max Greger är ju bara bäst! Blink


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Electro jazz är bra.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
frukt



   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

frukt:

haha, han har bara gjort två bra låtar (enligt mig) och det var just dom två som du länkade Blink


   
SvaraCitera

Xuzkie:

haha, han har bara gjort två bra låtar (enligt mig) och det var just dom två som du länkade Blink

nice


   
SvaraCitera

Fin tråd! Hjärta

Xuzkie: Hittade denna också, vet inte redigt om det går som jazz precis 😛 Men den är rätt så skön. Dock vet jag inte vad låten heter så får bli ifrån en film:

Riktigt jävla bra film! Bra låt också, men den är inte med i filmen vad jag minns... eller har jag helt fel? Tardig

Xuzkie: haha, han har bara gjort två bra låtar (enligt mig) och det var just dom två som du länkade Blink

Anmäl

Du borde anmälas för en sån kommentar så låter texten vara kvar! Arg

My dreams are her: Electro jazz är bra.

Nice, mer sånt!


   
SvaraCitera

ekivok ekvilibrist:
Fin tråd! Hjärta

Riktigt jävla bra film! Bra låt också, men den är inte med i filmen vad jag minns... Tumme upp

Du borde anmälas för en sån kommentar så låter texten vara kvar! Arg

Jag tror att videouppladdaren har gjort musiken (tror jag).

Aww... Menade inte så, blev fel. Jag menar inte att han gjort usla låtar och bara två bra, menar att just dom två låtarna är riktigt bra, och dom andra funkar/bra. Men dom två är bääst Hjärta


   
SvaraCitera

Xuzkie: Jag tror att videouppladdaren har gjort musiken (tror jag).

Aha! Bra kombo hursomhelst. Skål


   
SvaraCitera