Forumet - Jean Paul Classique - tant eller god? [crazy]

Jean Paul Classique - tant eller god? [crazy]

397 0 4
WickedBarbie:

tycker den är för tung för att ha dagtid, men som "finparfym" är den bara underbar.

Har testat den några gånger och jag håller med om att den är ganska tung i början, fast efter några timmar känns den bra [smile] Men luktar den tant? [shake]

WickedBarbie:

Calvin Kleins klassiker Euphoria.

Har luktat på den men vet inte om jag gillar den så mycket, får testa att spraya på lite kanske [crazy] Killversionen av den luktar ju gott iaf [smile]

Ska testa dom du sa, tack för tipsen [wink]
Gunvald:

Har testat den några gånger och jag håller med om att den är ganska tung i början, fast efter några timmar känns den bra [smile] Men luktar den tant? [shake]

Problemet är ju "efter några timmar", man vill ju ha den okay från början :s och den luktar inte tant, egen erfarenhet säger att det är en av de parfymer man får mest komplimanger från :3

Gunvald:

Har luktat på den men vet inte om jag gillar den så mycket, får testa att spraya på lite kanske [crazy] Killversionen av den luktar ju gott iaf [smile]

Ska testa dom du sa, tack för tipsen [wink]

Killversionen är också fin, och är du inte nån fjolltjej som inte klarar killparfym så rekommenderar jag Prada's Amber pour homme, den är mycket god! ^^

Spana också in: