Aviseringar
Rensa alla

Jeans


dwadw
Ämnesstartare

Vilken typ av fit använder ni på jeans? Eller andra byxor. Själv använder jag slim men börjar gå över till straight eller något för tycker nästan slim sitter för tight runt benen. Dock gillar jag inte för pösiga braller heller så blir nästan lite osäker vad man ska köra för något.

Också, vilken färg brukar ni använda? Själv kör jag bara svarta och gråa jeans men vill pröva blåa, är dock rädd att det kommer se fult ut på mig.


   
Citera
Ämnesetiketter
Hur
 Hur

Har bara ett par jeans, de är svarta. Men tycker blått är snyggt också! 


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

Hur:
Har bara ett par jeans, de är svarta. Men tycker blått är snyggt också! 

Hmm jadu, jag tycker vissa blåa jeans kan va snygga också men vet inte hur det hade sett ut på mig liksom. Vet du vad det är för passform på dina jeans? Skinny, slim etc.


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

dwadw:

Hmm jadu, jag tycker vissa blåa jeans kan va snygga också men vet inte hur det hade sett ut på mig liksom. Vet du vad det är för passform på dina jeans? Skinny, slim etc.

Du får gå att prova i butik kanske Party


   
SvaraCitera

Jag tar bara vad jag hittar. Vad som känns bekvämt. Det är absolut inte skinny eller slim. Jag hittar ett par av morsans gamla brallor. Ett tag hade jag på mig farmors gamla jeans. Jag kör bara på vad som känns skönt. Jag skiter i hur det ser ut. Bara det är skönt så är jag nöjd. Jag kan absolut ingenting om mode eller vad som ser fint ut i alla fall. Mycket glad


   
SvaraCitera

Riktiga jeans


   
SvaraCitera
Haien

Såna som passar


   
SvaraCitera
Nerium

c55124a2e1db74ea529c31f76d4a8dbd.jpg
Kostymbyxor från 30-tal. Så skall ett par byxor sitta. Alla dessa tighta jeans nu för tiden... Hemskt!


   
SvaraCitera

Nerium:
c55124a2e1db74ea529c31f76d4a8dbd.jpg
Kostymbyxor från 30-tal. Så skall ett par byxor sitta. Alla dessa tighta jeans nu för tiden... Hemskt!

Well tråden handlade jeans, inte nåt annat. 
Det är inget speciellt med hur just dom byxorna sitter, om ett par jeans var sydda likadant hade dom suttit likadant.. och det gjorde dom också yo.


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

Bananlåda:
Riktiga jeans

Vad är ett par riktiga jeans enligt dig?


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

Nerium:
c55124a2e1db74ea529c31f76d4a8dbd.jpg
Kostymbyxor från 30-tal. Så skall ett par byxor sitta. Alla dessa tighta jeans nu för tiden... Hemskt!

Såg inte så dåligt ut för att vara ärlig, men tror det inte hade passat mig för är rätt så kort (172 cm).


   
SvaraCitera
Nerium

Bananlåda:

Well tråden handlade jeans, inte nåt annat. 
Det är inget speciellt med hur just dom byxorna sitter, om ett par jeans var sydda likadant hade dom suttit likadant.. och det gjorde dom också yo.

Skrev ingenting om, huruvida det behöver vara kostymbyxa. Skrev endast att passformen på byxor, om så kostym eller jeans bör vara av det slaget. Raka, vida och med högmidja. Stilen på klädsel var bättre förr.


   
SvaraCitera
Nerium

dwadw:

Såg inte så dåligt ut för att vara ärlig, men tror det inte hade passat mig för är rätt så kort (172 cm).

Härligt att du är öppen för idén i alla fall. Många är skeptiska till dåtidens mode, men kan skriva som så att vi aldrig varit så propert klädda som då.


   
SvaraCitera

När jag var 16 år gammal, slutade jag bära jeans, för de är obekväma. Ett av de bästa besluten i mitt liv


   
SvaraCitera
Nerium

123fendas:
När jag var 16 år gammal, slutade jag bära jeans, för de är obekväma. Ett av de bästa besluten i mitt liv

Vad bär du för byxor?


   
SvaraCitera