Aviseringar
Rensa alla

Jeansleggings?


Ämnesstartare

De ger mig ångest. Jag vill men vill absolut inte.

Jag har en sån där jobbig timglasfigur, och mina höfter är därför äckligt jobbiga att bära jeans på. Tidigare var jag en komplett jeansmänniska, men ska jag vara det nu krävs antingen stretchjeans som åker ned fem mil när jag sitter, eller jeans i storlek XXXXXXXXL. Bör påpekas att jag har anorektiskt smala ben, i princip.

Jeansleggings känns som ett tilltalande alternativ, då de är bekväma. Men de är ju... leggings. Jag hatar i princip leggings. Jag talar inte om nylonvarianter, utan om sådana som är så lika jeans som möjligt. Fickor och gylf är ett måste.

Är jeansleggings okej?
Eller är min ångest berättigad?
Image


   
Citera
Ämnesetiketter

Bekvämt? Jag köpte ett par som var så stela att arslet delades på hälften när man gick. Det var ju inte bättre att tyget var sjukt obekvämt.


   
SvaraCitera

Jeansleggins är okej och snyggt. De ser inte ens ut som leggins.

Jag tycker du ska köpa sådana med fickor där bak iaf...


   
SvaraCitera

Fattar ingenting men det finns jeansleggins i hårdare tyg med knapp och fickor på vila, utan knapp men med fickor på cubus


   
SvaraCitera

Om det var det du frågade efter


   
SvaraCitera

overdose delusion:

anorektiskt smala ben

de ser ännu smalare ut i tighta jeansleggins btw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hårdare tyg med knapp och fickor på vila

Är det fakefickor eller riktiga?
Känns värt att kolla. tyty

Angelize:

de ser ännu smalare ut i tighta jeansleggins btw

Rullar ihop na madrass under va. [blush]


   
SvaraCitera

overdose delusion:

Är det fakefickor eller riktiga?
Känns värt att kolla. tyty

Riktiga har jag för mig. Dock har jag de ifrån cubus och de är SKITSKÖNA. Höga i midjan så man kan klämma in fettet. De ifrån vila upplevde jag inte lika sköna.. har rätt långa ben så de kändes för korta liksom, satt inte lika skönt, men om du är kortare sitter de nog bra


   
SvaraCitera

de ifrån vila är mer låga i midjan också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Riktiga har jag för mig. Dock har jag de ifrån cubus och de är SKITSKÖNA. Höga i midjan så man kan klämma in fettet. De ifrån vila upplevde jag inte lika sköna.. har rätt långa ben så de kändes för korta liksom, satt inte lika skönt, men om du är kortare sitter de nog bra

Riktiga är nice, hög i midjan mindre nice. [no-no]
Och eh, min ben är ganska jättelånga. Men jag ska kolla ändå.
Viktiga är att de ser "realistiska" ut.


   
SvaraCitera

jag lever i ett par only jeansleggings på jobbet. sjukt sköna (: riktiga bakfickor, gylf+knapp och fakeade framfickor. 200-300kr har jag för mig.

jag har inga höfter och smala ben iofs, så dom sitter lite löst i midjan (som är normal, varken hög eller låg).


   
SvaraCitera

[no-no]the real deal only


   
SvaraCitera

overdose delusion:

Jeansleggings känns som ett tilltalande alternativ, då de är bekväma. Men de är ju... leggings.

Åhh, åk till Vila, dem har jeans leggins som ser jätte mycket ut som jeans, det är nästan jeans, fast ändå leggins XD svårt att förklara. Men åk dit allafall, där köer jag mina jeans leggins [y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera