Aviseringar
Rensa alla

Jeff Mangum and the Neutral Milk Hotels - Vad är hennes huvud för något?


Ämnesstartare

Image

:----P


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Dräparen:

en tamburin (Du röstade på detta alternativ)

åfcors


   
SvaraCitera

Dräparen:

en tamburin (Du röstade på detta alternativ)

d jag tänkt iaf
men blev förvirrad nu bara pga: d1a tråd1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

en potatis (Du röstade på detta alternativ)

en gigantisk potatis, helt klart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

en potatis (Du röstade på detta alternativ)

tamburin har miniminicymbaler på sidan!!!!!!


   
SvaraCitera

är det en trolltrumma eller är det en vattenkastanj


   
SvaraCitera

Det är ett hål som man stoppar huvudet igenom. Glömmer bort vad det heter, men sådana brukar finnas på billiga white trash-nöjesfält. Idén är antingen att Mangum ser alla människor som tomma, utbytbara, eller möjligtvis sviktande personlighetsmässigt. Detta är självklart en projicering, vilket märks av Mangums ofta självmotsägande texter.

Att ni skämtar om det här med grejer som "the Neutral Milk Hotels" och skit gör mig rädd att ni bara är en massa plebejer från /mu/ som aldrig kommer lära sig uppskatta bra musik. Väx upp.

Jag valde en tamburin eftersom det var det minst efterblivna valet. Det kan symbolisera hustrumisshandel, ett tema som existerar relativt vagt i albumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dyngbög:

y

hej, är det du som är um's största prettohipster eller bara ett, relativt bra måste jag ändå säga, troll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dyngbög:

Att ni skämtar om det här med grejer som "the Neutral Milk Hotels" och skit gör mig rädd att ni bara är en massa plebejer från /mu/ som aldrig kommer lära sig uppskatta bra musik. Väx upp.

Snälla berätta hur du tänkte när du valde att försöka förolämpa folk genom att kalla dem för romerska landägare.


   
SvaraCitera

Budolicious:

w/e

Tog min milda kritik åt så hårt att du tänkte ignorera min faktiska poäng? Kan temporärt ta tillbaka det jag sade för trådens skull.

mediakatt:

w/e

Ah, dig känner man ju igen från gamla UM!

Plebej har både en modern och en utdaterad definition. Gissa vilken jag använde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dyngbög:

Tog min milda kritik åt så hårt att du tänkte ignorera min faktiska poäng? Kan temporärt ta tillbaka det jag sade för trådens skull.

Jag hade ju inte blandat mig i tråden föra det du skrev, så nej. Men nu ser jag att du var alternativ två, tråkigt :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

en tamburin

Kan ju allt om tamburinmänniskor, det kan vara min syrra på bilden jag venne.

Nä, men jag vet inte. Vet inte om hon eller hennes huvud refererar till nån av låtarna heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj skit.

fattar inte hur jag inte har tänkt på detta innan...

jag säger spegel.


   
SvaraCitera