Aviseringar
Rensa alla

Jehovas vittnen besökte mig idag [blush]


Ämnesstartare

Pratade med dem i någon timme. De undvek vissa frågor.

En sak undrar jag. Varför åt Eva av den förbjudna frukten? Hur resonerade hon?
"Hmmm... ska jag välja evig lycka i paradiset eller ett äpple... evig lycka eller ett äpple... hmmm...".
Visserligen var ju Satan där... men hon hade ju ett eget val. Hur intelligent var den andra människan egentligen?

Och människor dör pga. att Adam och Eva gjorde uppror mot honom. Men ska inte människorna stå lika inför Gud och inte tvingas lida för att Adam och Eva "förådde" honom?
Om han älskar alla lika. Eller ser han det onda i människor efter det?

Jag har fått min fakta från en bok som jag var så snäll och tog emot!

Och hoppa inte på mig nu! Jag ställer bara frågorna. [no-no]
Tror dock inte att de går att svara på, men värt en tanke.

Gäller dig, ateist eller inte!


   
Citera
Ämnesstartare

mopsen:

Varför åt Eva av den förbjudna frukten? Hur resonerade hon?

"Jag är hungrig... OM NOM NOM"


   
SvaraCitera

mopsen:

Varför åt Eva av den förbjudna frukten? Hur resonerade hon?
"Hmmm... ska jag välja evig lycka i paradiset eller ett äpple... evig lycka eller ett äpple... hmmm...".

Vad svarade vittne-folket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bo ko:

Vad svarade vittne-folket?

Nej, det var en eftertanke utifrån boken jag fick. Förbarmar att jag inte kom på det tidigare. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar alltid be dom vänta, gå och sätta på någon skojig platta på skithög volym och stå och säga "va sa du?!".


   
SvaraCitera

jag har konverterat till Islam, men om ni hade varit här igår så kanske ni hade hunnit. synd hehe [crazy]


   
SvaraCitera

massmord:

Jag brukar alltid be dom vänta, gå och sätta på någon skojig platta på skithög volym och stå och säga "va sa du?!".

HAHAHA xD

Jag tycker dom är skit dryga, om jag så jävla gärna vill tillhöra dem så söker jag mej fan till dem, vill inte ha massa främmande religösa fanatiker på min tomt [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

vill inte ha massa främmande religösa fanatiker på min tomt

Påminner mig om senast dom kom, öppnade dörren iförd endast kalsonger och en "the jews of auschwitz"-tisha, dom lämnade bara ett papper och tacakde för sig [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massmord:

Jag brukar alltid be dom vänta, gå och sätta på någon skojig platta på skithög volym och stå och säga "va sa du?!".

Löl!

Guzen Von Kuruzen:

jag har konverterat till Islam, men om ni hade varit här igår så kanske ni hade hunnit. synd hehe

Ni?! Vad kallade du mig?


   
SvaraCitera

massmord:

Påminner mig om senast dom kom, öppnade dörren iförd endast kalsonger och en "the jews of auschwitz"-tisha, dom lämnade bara ett papper och tacakde för sig

haha ^^ bäst är att man säger "nej tack jag är hängiven satanist, lucifer är messia"


   
SvaraCitera

mopsen:

Ni?! Vad kallade du mig?

asså ifall du hade sagt så till dem...[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzen Von Kuruzen:

asså ifall du hade sagt så till dem...

Okej, då önskar jag att du sätter ut citattecken nästan gång, då jag förstår dig bättre! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Ni?! Vad kallade du mig?

ETT JEHOVAS VITTNE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

ETT JEHOVAS VITTNE

Does that turn you on? [wink]


   
SvaraCitera

passaro:

ETT JEHOVAS VITTNE

Sta ti kazes kad ti oni dalazu?
-Hej buraze izgoise mi cevepe jebo te Tito!


   
SvaraCitera