Aviseringar
Rensa alla

Jensen skåp?


Ämnesstartare

Hej! Jag har hört att Jensen inte har skåp på sina skolor. Så jag har två frågor;

1. Finns det skåp på Jensen?
2. Är det olika på Jensen skolorna? Alltså vissa skolor har medan vissa inte?

Tycker det är lite förvirrande [crazy][tard]


   
Citera

Skall du förvara din sprit där då eller? [wink]


   
SvaraCitera

Buddah:

Skall du förvara din sprit där då eller?

det är väll det man använder skolskåpet till [blush]

Ont
Skåp är överskattat Men vet ej aldrig vistats i en jensenlokal


   
SvaraCitera

Greeneyye:

1. Finns det skåp på Jensen?

det är irrelevant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Skall du förvara din sprit där då eller?

Hahaha jo precis [party]

disco:

det är irrelevant

Varför skulle det vara det? [tard]


   
SvaraCitera

Greeneyye:

Varför skulle det vara det?

varför skulle det vara relevant?


   
SvaraCitera

Skåp hör till Satan, eller åtminstone på gymnasiet. När jag gick på högstadiet var det riktigt soft, då byggnaden var relativt låg så det var lätt att gå fram och tillbaka. Men nu är mitt gymnasium så satans högt!!!

Det är trappor överallt, och så klart är mitt skåp på högsta våningen. Summa sumarum så har jag alla mina aktuella kursböcker i väskan, så slipper jag ta sådana djävulska omvägar till varje lektion.

Problem SOLVED


   
SvaraCitera

Men sen kan det vara så att Jensens lokaler är mycket lägre... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Problem SOLVED

Men det lär ju bli jättetungt att bära runt på alla böcker överallt, speciellt jag eftersom jag bor 3,5 mil bort från skolan :S


   
SvaraCitera

Greeneyye:

bära

Vilken stad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögjenn:

Vilken stad?

Uppsala [cute]


   
SvaraCitera

Greeneyye:

Uppsala

Har hört samma sak om Örebro, antog att det var så för att skolan är ganska ny, tydligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick på jensen och hade icke skåp, tror det är samma med alla. dock går man ju bara halvdagar och har alltså inte så många lektioner, och inte heller så många böcker. vi använde inte ens böckerna vi hade så ofta, man lär sig vilka lektioner man behöver boken på och vilka som är helt onödiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

etwas:

gick på jensen och hade icke skåp, tror det är samma med alla. dock går man ju bara halvdagar och har alltså inte så många lektioner, och inte heller så många böcker. vi använde inte ens böckerna vi hade så ofta, man lär sig vilka lektioner man behöver boken på och vilka som är helt onödiga.

Okej, hade man liksom ganska koncentrerat med få kurser i taget eller hade man ganska många på en gång? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greeneyye:

Okej, hade man liksom ganska koncentrerat med få kurser i taget eller hade man ganska många på en gång?

på en dag eller ett år/termin? på en dag har man inte så många olika, kanske 3-5. allmänt under ett år så är det typ som andra skolor tror jag, vissa kurser är hoppressade till en termin, men de flesta löper under ett helår.


   
SvaraCitera