Aviseringar
Rensa alla

Jerry Williams


Ämnesstartare

Jerry Williams är död efter en tids sjukdom


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har ni nåra minnen till musiken eller gillar ni hans musik?


   
SvaraCitera

Hörde det på radion vid lunchtid idag. Jerry var väl den artisten som började kalla Chuck Berry för Chucken.  Glad

Såg honom för några år sedan en sommar på Slottsruinen i Borgholm på Öland.

Ännu har inget tillkännagivits vad dödsorsaken var. 75 år blev han i vart fall.

Tråkigt i vart fall. R.I.P.  Gråter


   
SvaraCitera

Jag tyckte inte om hans musik, eller inriktningen, schlager eller vad det är för nått. Det betyder bara att det inte är min musiksmak än att han vore vore en dålig musiker vilket han inte var. Jag kan blanda ihop honom med någon annan med högsta förmodan. Jag lyssnade på ''Did I tell you'' jag tycker om så han är nog inte så pjåkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Jag tyckte inte om hans musik, eller inriktningen, schlager eller vad det är för nått. Det betyder bara att det inte är min musiksmak än att han vore vore en dålig musiker vilket han inte var. Jag kan blanda ihop honom med någon annan med högsta förmodan. Jag lyssnade på ''Did I tell you'' jag tycker om så han är nog inte så pjåkig.

har inte heller lyssnat på han så mkt, men när uppväxt med det lite när pappa lyssnat på de, det är rock förresten Glad


   
SvaraCitera

handendärnissen:

har inte heller lyssnat på han så mkt, men när uppväxt med det lite när pappa lyssnat på de, det är rock förresten Glad

Min Mamma och Pappa kan kanske ha lyssnat på honom men det är inget som jag har något direkt minne av men det är omöjligt. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Min Mamma och Pappa kan kanske ha lyssnat på honom men det är inget som jag har något direkt minne av men det är omöjligt. Glad

ok Tumme upp Glad


   
SvaraCitera

hörde någonstans att det var robbie williams men jag kanske hade fel dårå


   
SvaraCitera

dahlbear:
hörde någonstans att det var robbie williams men jag kanske hade fel dårå

Han dog för ett bra tag sen


   
SvaraCitera