Aviseringar
Rensa alla

Jesus älskar oss alla!


Ämnesstartare

Jesus förändrade mitt liv. Det kristna livet är fräkt och fullt med överraskingar. Jag har fått det bevisat och ska nu leva inför Herren.

Det är inte försent för dig också .... våga ta steget till ett evigt liv.


   
Citera
Ämnesetiketter

jeebus raeps


   
SvaraCitera

njeeee


   
SvaraCitera

HAN ÄLSKAR BARA MIG!!!!!!!!!! [confused][confused][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

jeebus raeps

Vad betyder detta nu då?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Miuuw:

njeeee

Du tvekar .... tvekare är inte helt säkra på sina svar .
Så mitt råd är att ställa frågor om den kristna tron .... Jesus är till för alla!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

klåparen:

HAN ÄLSKAR BARA MIG!!!!!!!!!!

Där har du så innerligt fel för Jesus dog för oss alla. Han älskar dig lika mycket som mig och alla andra! Alla är lika mycket värda!


   
SvaraCitera

Till dig [cute]


   
SvaraCitera

krillisen:

Där har du så innerligt fel för Jesus dog för oss alla. Han älskar dig lika mycket som mig och alla andra! Alla är lika mycket värda!

Tss, det är bara vad du tror. Han älskar inte dig. Han älskar mig, och bara mig endast!!!
Han dog för min skull. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Till dig

Har just nu inget lju7d på datorn men om det är låten : Värdefull så tackar jag ödmjukast .... och ger tillbaka med tusen fallt! [love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

klåparen:

Tss, det är bara vad du tror. Han älskar inte dig. Han älskar mig, och bara mig endast!!!
Han dog för min skull.

Jag tror inte utan jag vet att han dog för oss allihopa , det att han dog för din skull kan jag hålla med om men inte bara för din skull [wink]


   
SvaraCitera

" Religion easily has the greatest bullshit story ever told. Think about it. Religion has actually convinced people that there's an invisible man living in the sky who watches everything you do, every minute of every day. And the invisible man has a special list of ten things he does not want you to do. And if you do any of these ten things, he has a special place, full of fire and smoke and burning and torture and anguish, where he will send you to live and suffer and burn and choke and scream and cry forever and ever 'til the end of time!
But He loves you!"


   
SvaraCitera

krillisen:

Jag tror inte utan jag vet att han dog för oss allihopa , det att han dog för din skull kan jag hålla med om men inte bara för din skull

Lögnare [mad]

fistforfight:

But He loves you!

[y]


   
SvaraCitera

krillisen:

Du tvekar .... tvekare är inte helt säkra på sina svar .
Så mitt råd är att ställa frågor om den kristna tron .... Jesus är till för alla!

Nej kmr aldrig bli kristen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ NEJ NEJ NEJNEJNEJ[y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

http://www.gudfinnsnoginte.se/

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Btw är inte detta typ reklam på nåt sätt[cute]


   
SvaraCitera

tycker kristna är patetiska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

But He loves you!"

1. Bullshit är så fel ord att beskriva kristen tro. Den ger dig evigt liv då du tror på Herren din skapare och att Jesus dog på kroset.
2. Onsylig man är också ett fel ord att beskriva det men antar att du syftar på Herren vår Gud. Det är sannt som du sa att Kristen tro har övertygat många om att det finns en Gud som vakar varje sekund i livet vilket är sant.
3. Den listan kallas för de 10 budorden och är till för vägledning i livet. För alla vet vi att det är fel för inte tror jag att du tycker att det är rätt att döda, stjäla eller ljuga.
4. Den brinnande platsen förmodar jag att du syftar på helvete. Då ska jag förklara en hel del om varför man komemr till helvetet. Alla är vi syndare , alltså vi har någong gång i livet kanske ljugit och gjort dumma saker. Det var Gud Sände ner sin en födde Son Jesus för att dö för alla människors synder så vi kan be om förlåtselse och sedan blir vi förlåtna. Men för att komma upp till himmelen måste man Acceptera och tro på att Herren Gud är större än något annat och att Jeus Dog på korset. Läsa och Studera bibeln och lära av den. Sedan är alla mä'nniskors uppdrag från Gud att föra vidare hanns ord så att alla människor kan få ett evigt liv och en tro på Jesus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klåparen:

Lögnare

Jag är inte en lögnare då jag står upp för min tro på Jesus


   
SvaraCitera