Aviseringar
Rensa alla

jg behöver akut hjälp m 1 grej


Ämnesstartare

time:

5 år innan jag vågade mig nära nog för att fotografera, 11 innan jag var på en nivå där jag kunde borsta av mig situationen om den varit nära. Jag tycker fortfarande inte om dem och vill helst inte se någon alls.

åh Ledsen nä kan förstå d, blir typ jättekänslig och extremt vaksam efter det minsta lilla ljud så fort jg får veta att d finns en spindel nånstans. vet ju eg att d finns spindlar o massa varelser överallt men trivs ju bättre m att va "lyckligt ovetande"


   
SvaraCitera
time
 time

Attitydinkontinent:

åh Ledsen nä kan förstå d, blir typ jättekänslig och extremt vaksam efter det minsta lilla ljud så fort jg får veta att d finns en spindel nånstans. vet ju eg att d finns spindlar o massa varelser överallt men trivs ju bättre m att va "lyckligt ovetande"

Mm, därför tror jag att KBT kan vara en jättebra grej! Jag hade så mycket annat att ångesta över att min spindelfobi aldrig hann tas upp på kbtn men jag har hört att det ska vara sjukt effektivt, att någon som är fruktansvärd rädd på första sessionen till slut gått så långt att den utan problem kan hålla en spindel i handen, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa, ska nog överväga att gå på kbt iallafall. tack så mkt alla!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
men seriöst tips; flytta till norrbotten

Har på riktigt inte sett en enda insekt här, eller araknik för den delen

Har sett kanske fyra flugor på fem år, men det tycker jag är negligerbart

mygg?????????????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: har hört 1 gång från ngn att människan sväljer omkring 10 insekter  eller spindlar om året i sömnen lr ngt sånt :sss

myt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

myt

aaa asså hur ofta ligger en med öppen käft liksom........ d kske kryper in genom näsan dock........ :((


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: så det kostar inte? eller?

kanske någon hundring. det betalade jag när jag gick på kbt via vårdcentralen i alla fall.
det är ju definitivt billigare än att gå till en privat. :/
har du frikort är det förstås gratis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

mygg?????????????????

inte häromkring men, kanske på andra platser

Schism:

myt

hahah ja, fattar inte hur nån kunnat tro på det där till att börja medMycket glad


   
SvaraCitera