Aviseringar
Rensa alla

Jimme Åkesson får en fråga som inte handlar om invandring


Ämnesstartare

"Eh, erhm, asso, ööööh...."

[bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

lol. Typexempel på hur man inte svarar på sakfrågan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligare att se när Jimmie äger Reinfeldt:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]

När han debatterar invandringspolitik så han dock ganska skicklig om än astråkig, men det är ju det man ska vara i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

"

Tips
'cause you know


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Å andra sidan har Jimmie ägt sjuklöverpolitikerna fler gånger än vad man kan räkna på två händer så det jämnar ut sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nog för att åkesson är ett jävla mähä, men tyckte inte det var något dåligt svar i sig, det är poänglös argumentation som inte leder någonstans enligt samma modell som alla andra riksdagspolitiker använder sig av


   
SvaraCitera

Jag har bara tittat tre minuter in, men herre jävla gud så dålig han var. Jag fick seriöst spontan ångest i sympati med honom, för att han var så sjukt jävla dålig. Och det är Jimmie fucking Åkesson vi snackar om här! Han var så massivt dålig inför hela Sveriges riksdag (och hela jävla Internet) att jag fick ångest i sympati med honom.

Älskar för övrigt att Jonas Sjöstedt låter som en concerned handfast men omtänksam pappa. Alfons Åbergs pappa. Han är inte arg, han är besviken, och försöker lotsa lelle gossejimmie på rätt stig igen.

Och Jimmie är ju sjukt jävla lost, han låter seriöst som om han svarar i en SO-debatt på högstadiet, som någon annan skrev på Facebook. </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså. [love] Så bortkommen han verkar.


   
SvaraCitera

Åh, Jonas Sjöstedt. Så jävla bestämd[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skäms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

ångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar Jimme Åkesson, tycker han är väldigt duktig på att tala, tycker om att lyssna på honom, många politiker får mig att somna efter två sekunder men inte Jimme Åkesson.
Tycker de har rätt i invandringspolitiken. Jag är inte rasist mot någon för det, är själv halv invandrare.

Sverige har en mesig invandringspolitik..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Passion pit:

Sverige har en mesig invandringspolitik..

Ja, vi borde ta in fler invandrare.

Passion pit:

Jag är inte rasist mot någon för det, är själv halv invandrare.

News flash: Både och kan beskriva EN och SAMMA PERSON!!!

Passion pit:

tycker han är väldigt duktig på att tala,

"Eh, eh, ehh, ja, det var, eh.." osv. [y]

Passion pit:

många politiker får mig att somna efter två sekunder men inte Jimme Åkesson.

"Ehh, fru ordförande, eh, ja, eh." osv [y]


   
SvaraCitera