Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson


Ämnesstartare

Någon som vet vart man kan se Jimmie Åkessons vårtal 2015 som sändes idag? Skulle tyckt det var väldigt intressant att höra vad han har att säga 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Oj, råkade sätta på snack men hoppas den är kvar ändå och att ingen Mod låser den 🙂 ♥


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar inte finnas någonstans. Var ett mycket bra tal dock. Han verkar vara tillbaka i toppform! Glad


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Verkar inte finnas någonstans. Var ett mycket bra tal dock. Han verkar vara tillbaka i toppform! Glad

Det var ju kul att höra att han mår bra iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow, inga hatkommentarer :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Wow, inga hatkommentarer :O

Haha aaa det är faktiskt ganska otroligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

Haha aaa det är faktiskt ganska otroligt 

Snart kommer det nog... man kan inte skriva något om Jimmie/SD utan att det kommer några hatkommentarer på köpet Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Snart kommer det nog... man kan inte skriva något om Jimmie/SD utan att det kommer några hatkommentarer på köpet Galen

Ja, bara att sitta spänt och vänta med en skål popcorn då 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

Ja, bara att sitta spänt och vänta med en skål popcorn då 

Laddar med chips


   
SvaraCitera

Hmmm verkar vara tomt på hatkommentar, det var ju bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte. ni är ju människor som inte bryr er om frihet och integritet. jag kan ta er frihet om ni så hemskt gärna vill leva i en diktatur där all tv och alla frågor är ställda för att väcka sympati mot den store ledaren. där ingen får ifrågsätta brist på logik och en hatisk framtoning. där kvinnor som blir misshandlade ska sluta gnälla och alla ska se likadana ut och leva likadant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
orkar inte. ni är ju människor som inte bryr er om frihet. jag kan ta er frihet om ni så hemskt gärna vill leva i en diktatur där all tv och alla frågor är ställda för att väcka sympati mot den store ledaren. där ingen får ifrågsätta brist på logik och en hatisk framtoning. där kvinnor som blir misshandlade ska sluta gnälla och alla ska se likadana ut och leva likadant.

Utveckla. Eller du kanske skrev i fel tråd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Utveckla. Eller du kanske skrev i fel tråd?

nej, jag skrev i rätt tråd. 

jag syftar till partisympatisörers förfäran när skavlan ställde frågor. j.å. är partiledare som ni tänker ska kunna styra sverige men han kan inte ens svara på frågor gällande sina egna beslut och partiet som ni tänker ska styra landet? jag syftar även till partiledningens nekande i järnrörsskandalen trots att man ser personerna på filmen och bristen på integritet hos partiets rättspolitiska talesperson. direkta kopplingar mellan nazister, nynazister och partiledningen som ingen ifrågasätter. ni fortsätter med brist på logik in i absurditet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han avslöjade att han återigen kandiderar som partiledare och att deras kontroversiella politik är på väg att normaliseras och det är han glad för.
Typ så.


   
SvaraCitera