Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson hänger på chatroulette


Ämnesstartare

Man ser honom i några sekunder vid 1:58!

Om vi nu absolut måste diskutera något så tycker jag att vi kan diskutera likhetenMycket glad

Hjärta


   
Citera

inte ett dugg lik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det var mer likt mrman 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förmodar att du är snubben till höger.


   
SvaraCitera

hon efer var ju söt i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker att han som springer med svarta byxor och röd jacka med glasögon ser ut som Jimmie Åkesson också


   
SvaraCitera
reben

sjuka folk e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vid 2:13 är lik anura


   
SvaraCitera

Knappast, om det var så skulle han ju r0nka såklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Man ser honom i några sekunder vid 1:58!

Om vi nu absolut måste diskutera något så tycker jag att vi kan diskutera likhetenMycket glad

Hjärta

Uäh är du bög eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: tycker det var mer likt mrman

Mycket glad

Ludwig van Beethoven: Jag förmodar att du är snubben till höger.

Nej nej nej, snubben till höger syns ju i hela videon, det är därför jag säger i några sekunder.

reben: sjuka folk e

Haha men va? Gillar du inte Steve Kardynals chatroulette?Mycket glad

2:20Mycket glad

Tycker ni verkligen att hans videos är sjuka/dåliga/äckliga? Måste fråga, med tanke på att dom flesta skrattar och vissa till och med "spelar med"Mycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Nej nej nej, snubben till höger syns ju i hela videon, det är därför jag säger i några sekunder.

Fast nu pratade inte jag om den du pratade om utan jag pratade om snubben till höger. Han verkar vara rätt lik dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ludwig van Beethoven: Fast nu pratade inte jag om den du pratade om utan jag pratade om snubben till höger. Han verkar vara rätt lik dig.

Oj, tycker du det på allvar har du verkligen ingen aning om hur jag ser utMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Oj, tycker du det på allvar har du verkligen ingen aning om hur jag ser utMycket glad

Nej, har aldrig sett någon bild på dig så jag utgår ifrån var du kommer ifrån samt ditt beteende här i forumet.


   
SvaraCitera