Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson KRÄNKT!


Ämnesstartare

Biskop Eva Brunne talade om främlingsfientlighet. Då lämnade Sverigedemokraterna gudstjänsten i Storkyrkan.

– Jag tror aldrig att jag har känt mig så kränkt, sa Jimmie Åkesson

– Biskopen började tala om demonstrationerna på Sergels torg i Stockholm. Det var en väldigt tydlig attack mot oss. Att man står i kyrkan och hyllar demonstrationerna är synnerligen olämpligt. Jag tror aldrig att jag har känt mig så kränkt, sa Åkesson till Aftonbladet bara minuter efter att han och partikamraterna tågat ut.

– Vi är inget rasistiskt parti. Men demonstrationerna i går var riktade mot oss. Jag tror inte någon förstår hur det är att leva under hot av extrema vänstergrupper

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/sverigedemokraterna/article7902089.a...

haha [bigsmile][love]


   
Citera
Ämnesstartare

av vana lägger jag allt i klotter. jaja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Å nej, stackars. Populisterna målar upp en bild av sig själva som måltavlor. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

under hot av extrema vänstergrupper

hysteriskt roligt. undrar om man automatiskt är extremvänster om man går på en demonstration mot rasism/sd enligt jimpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tramsigt. Det är långt fler än bara extremvänstern som vill se Jimmie Åkesson skadad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tramsigt. Det är långt fler än bara extremvänstern som vill se Jimmie Åkesson skadad.

precis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur fan kan han ha missat vilken förhållning kyrkan har till det [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

Jag tror inte någon förstår hur det är att leva under hot av extrema

Haha jösses.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skall alla vara så dumma mot SD för?[cry]


   
SvaraCitera

Haha, han är så pinsam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aww alla sdare är så känsliga ju [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, shit, det här är ju det mest efterblivna de sagt på flera veckor. Eller iaf sen det där tardet cuttade sig själv i pannan.

Åh, nej, vi är så kränkta, någon stödjer att man demonstrerar mot oss. Inte ens som att demonstrationerna var speciellt radikala.


   
SvaraCitera

hjortpojken:

Jag tror inte någon förstår hur det är att leva under hot av extrema vänstergrupper

Ja, alla som hatar SD är vänsterextremister, speciellt alla som röstade blått? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Eller iaf sen det där tardet cuttade sig själv i pannan.

Har det framlagts bevis/indikationer på det?


   
SvaraCitera