Aviseringar
Rensa alla

Jobb 13år.


Ämnesstartare

Hej,

jag är nyss fyllda 13 år och jag letar efter en källa till en inkomst som kan hjälpa mig leva livets glada dagar.

Nej men jag letar efter ett sätt att tjäna lite extra pengar på,

Jag har ganska bra kunskap i redigering och video och är allmänt bra på datorer [smile]
och jag tänkte att jag kanske kunde utnyttja det på något sätt för det finns inga "Dela ut tidningsjobb" här där jag bor "At the moment"

Själv så tror jag inte att jag kommer att tjäna pengar på det, men det vore AWESOME

Så, vad som helst, (Förutom tidningar) Hjjääälp 🙂 [smile]

/David


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hur vill du att vi ska hjälpa dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dawdieee:

Så, vad som helst, (Förutom tidningar) Hjjääälp 🙂

ok funderat på typ läkare? lr taxichuafför kanske? varför inte starta 1 eget företag??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erbjud dig att städa hemmet en gång i veckan och tjäna en slant på det.

Leta efter annonser om någon som söker hundvakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakalaka:

varför inte starta 1 eget företag??

Tror inte man får som 13-åring. Eller jag fick inte förrän jag var 16 i alla fall, och då fick jag ändå någon sorts dispens för det från Skatteverket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klipp gräset hos grannarna, hjälp dina mor- och farföräldrar med saker, hjälp till hemma, kanske du kan få lite pengar för.
Jultidningar när vintern kommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Hur vill du att vi ska hjälpa dig?

Vad sägs om att hitta ett jobb? [tired]


   
SvaraCitera

Det finns inte så värst många jobb för 13-åringar, faktiskt. Dela ut tidningar eller reklam kanske, men du kan ha osis med åldern gällande dylika jobb också tyvärr. Jultidningar? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dawdieee:

Vad sägs om att hitta ett jobb?

Skön inställning grabben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dawdieee:

Vad sägs om att hitta ett jobb?

Vi har ju kommit med förslag, jobbet att hitta jobbet fåru göra själv. Inte så att vi kommer med ett jobb serverat åt dig. [crazy]


   
SvaraCitera

Tror inte du kommer få några jobb inom IT-branchen nu, men däremot finns det alltid slavgöra som finns att göra. Annars kan du sköta dig bra så kanske du får extra månadspoäng [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hundvakt, barnvakt, städa
åt dina grannar alltså

du lär inte få något "riktigt" jobb när du är så ung, eftersom du inte får arbeta för många timmar eller utföra alla arbetsuppgifter.


   
SvaraCitera

respons:

Tror inte man får som 13-åring. Eller jag fick inte förrän jag var 16 i alla fall, och då fick jag ändå någon sorts dispens för det från Skatteverket.

Vad startade du för företag då?


   
SvaraCitera

Tror inte pengar är vägen till "livets glada dagar". Om du är företagsam kan du alltid starta vad som helst svart.


   
SvaraCitera