Aviseringar
Rensa alla

Jobb ( 15 år )


Restauranger, caféer och klädbutiker har ett stort behov av unga flickor. Det är åtminstone värt ett försök. Besök något av dem och säg att du vill tala med en personalansvarig, medtag cv och en härligt inställning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch, fokusera på skolan så kan du få ett toppjobb efter det [y]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Hehe om du tycker att kvällsposten gav dåligt betalt är stall nog inget för dig. Där är slavgöra till slavlön i de flesta fall. Tills du kommer upp dig lite i smöret, då blir det roligt slavgöra till slavlön.

Haft 9 kr/tim med arbetstider 05.30-17.00, + nattfodring. Fast det var riktigt nice att vara där. Saknar.

Har fått typ 80 kr/ tim också, men mer ovanligt.


   
SvaraCitera

Sälj din kropp gumman!! Du får både sex och pengar.. Kan man må bättre eller??!!


   
SvaraCitera

Zainooo:

Sälj din kropp gumman!! Du får både sex och pengar.. Kan man må bättre eller??!!

tråden skrevs för ca ett år sen. tror hon har skaffat jobb nu, eller redan horar vid det här laget [wink]


   
SvaraCitera

Kviq:

Haft 9 kr/tim med arbetstider 05.30-17.00, + nattfodring. Fast det var riktigt nice att vara där. Saknar.

Har fått typ 80 kr/ tim också, men mer ovanligt.

Du menade 90kr/tim, right!? [crazy]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

S3ON:

Du menade 90kr/tim, right!?

nej.

sa ju slavlön!!


   
SvaraCitera

Kviq:

sa ju slavlön!!

Hur kunde du ställa upp för den!? [sad]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

S3ON:

Hur kunde du ställa upp för den!?

tog ju inte direkt jobbet för pengarna!! ville verkligen jobba där. det var hemskt nice. jättejättemycket att göra, men lärde mig mycket.


   
SvaraCitera

Kviq:

tog ju inte direkt jobbet för pengarna!! ville verkligen jobba där. det var hemskt nice. jättejättemycket att göra, men lärde mig mycket.

en rikti moderat?? [bigcheers] love [love] såre ska va!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

lost_in_space:

en rikti moderat?? love såre ska va!

haha va? hur blir det moderat?

jag har bara en princip att ej ha jobb som jag inte kan tänka mig om jag inte hade fått betalt. så kul är inte pengar, inte när man har nog för att överleva ändå.


   
SvaraCitera

Kviq:

haha va? hur blir det moderat?

mena att du jobba iställe för o ta massa bidrag. sann anda att jobba allt man kan


   
SvaraCitera

Hjälpte ens detta henne? Såg mest barnsliga kommentarer 


   
SvaraCitera