Aviseringar
Rensa alla

Jobb för 14 åring


Ämnesstartare

Hej jag är 14 år och jag vill jobba för att få in lite pengar. Jag delade ut reklam en peroid men jag fick inte mer än 60kr i månaden så jag slutade. Har ni några tips om vad jag kan göra? Skriv gärna i kommentarernaHjärtaMycket glad


   
Citera

60kr i månaden Shockerad Förvånad


   
SvaraCitera

"60kr i månaden" Förvånad

Vet inte, tror det är sjukt svårt utan kontakter, frågan är om det går sin väg i denna åldern med kontakter ens en gång. 


   
SvaraCitera

Tror ingen betalar någon 1,935483870967742kr om dagen för något...


   
SvaraCitera

Bor du i en kommun som har flera dagstidningar varav en är kvällstidning (brukar komma strax efter lunch) så varför inte dela ut tidningar på eftermiddagarna. 100 tidningar varje eftermiddag brukar kunna ge 5.000 kronor i månaden. 
Alternativet är att dela ut morgontidningar men då måste du vara super-morgon-pigg. Blink


   
SvaraCitera

Stad beror ju lite på...
Men kanske du kan kolla lite där dom skulle kunna erbjuda jobb eller om dina föräldrar känner någon som har en butik


   
SvaraCitera

Men fråga någon av dina föräldrar eller syskon om du kan få jobba med dom om dom om inte fråga på ställen som resturanger,  affärer o sånt. Vill du tjäna snabba pengar utan att jobba kan du kolla upp olika sett att göra det på internet typ starta nån youtube kanal eller hemsida ja finns säkert många sätt att göra det på annars brukade jag ju oxå dela ut tidningar men fick åtminstone 1000 kr i månaden som minst 


   
SvaraCitera
Novaz

fråga på café. Där brukar det vara lätt att få jobb iallafall om man är söt Blink


   
SvaraCitera