Aviseringar
Rensa alla

jobb! 😮


kachin

Ja du är 13, det finns mest bara sk "skitjobb" som du kan/får ta då. Som att sälja tidningar eller ge ut direktreklam. Det är först om några år du kan skaffa dig bättre jobb. Men det är bra initiativ du tar i alla fall, det är alltid bra att försöka jobba lite vid sidan av studierna. Även om jag tror det är just studier du i längden skulle tjäna mest på [wink][wink]


   
SvaraCitera

kekeoxo:

vem fan vill ha en 13årig hos sig

Ingen.


   
SvaraCitera

kevvos:

jag tänker inte som en 13-åring

Korrekt. Du är minst lika bortskämd som valfri 19-årig avenybrat.

kevvos:

ja skriver inte som en 13-åring

Korrekt. Du skriver nästan lika bra som en genomsnittlig tioåring.

kekeoxo:

hhahahhaha nemen seriöst dela ut reklam. man får typ 5 spnän i timmen o måste bära runt 80kg o dela ut o sortera o skit

Vad är det för jobb du är ute efter? Kan du någonting som någon kan tänkas vilja betala för?

Ett hett tips är att lära dig skriva som folk och skippa den gnälliga attityden, annars kommer du att spendera resten av livet med att dela ut direktreklam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAH dan efter ja skrev detta fick ja jobb i en kompis systers frisör salong me 5 tusen i månaden för att städa månda o torsda o ja har nått att säga till alla ni som skriver negativa saker FUCK OF!!!

Gentlernen:

Korrekt. Du är minst lika bortskämd som valfri 19-årig avenybrat.Korrekt. Du skriver nästan lika bra som en genomsnittlig tioåring.Vad är det för jobb du är ute efter? Kan du någonting som någon kan tänkas vilja betala för?Ett hett tips är att lära dig skriva som folk och skippa den gnälliga attityden, annars kommer du att spendera resten av livet med att dela ut direktreklam.

o du ja kan lätt få 5 tusen av mamma varige månad sen ja va tio men vet du vad?
jag vill fan inte leva på min mamma hela mitt liv!
jag går i 9:an o har a i svenska! pallar inte skriva en uppsats om hur man kan få pengar o shit ja har ett privatliv o då använder ja förkortningar!
ja skrev fan inte de??

o om de känns bättre fyller jag år idag!


   
SvaraCitera

kevvos:

HAHAH dan efter ja skrev detta fick ja jobb i en kompis systers frisör salong me 5 tusen i månaden för att städa månda o torsda

Grattis till ditt högavlönade jobb! Fem tusen är mindre än vad en normalavlönad person tjänar på fyra arbetsdagar, men det är kul att du är nöjd. 🙂

kevvos:

jag går i 9:an o har a i svenska!

Det förvånar mig inte det minsta; skolan är numera bara ett glorifierat dagis, helt utan förmåga att lära ut någonting av vikt.

kevvos:

pallar inte skriva en uppsats om hur man kan få pengar o shit ja har ett privatliv o då använder ja förkortningar!
ja skrev fan inte de??

Det är ganska patetiskt att inte kunna sitt eget modersmål.


   
SvaraCitera