Aviseringar
Rensa alla

Jobb på mcdonalds heltid under 6 månader??


Ämnesstartare

Anura:

hur mycket är heltid då? Hur länge jobbade du där då? Och trivdes du där?

Heltid är 40 timmar i veckan, alltså 8 timmar per dag i princip. Jag jobbade där i typ två månader men blev osams med min chef och han sa upp mig utan grunder (mer än att han inte tyckte om mig [crazy]). Jag trivdes inte där särskilt för att:

1. Lönen är skitkass, även obn på kvällar och helger
2. Jättejobbigt att jobba 11-19 i princip varje dag, missar både dagen och kvällen
3. Hade en psykopat till chef, dessa är nog rätt vanligt förekommande inom den branschen
4. MIN arbetsplats var allmänt ofräsch osv
5. Stressen är påfrestande, men trivs samtidigt med att jobba i sådant tempo. Dagarna går fort som fan. Så det är positivt eg, för min del var det iaf.

Men jag är ändå glad att jag jobbade där för då fick jag meriter som sagt.. skulle inte ha fått mina efterkommande jobb om det inte vore för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Men jag är ändå glad att jag jobbade där för då fick jag meriter som sagt..

Det låter bra iaf 🙂 Så, ifall jag tar jobbet, jag borde ta jobbet som deltid alltså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

1. Lönen är skitkass, även obn på kvällar och helger

Vad var OBn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Vad var OBn?

Jag skulle gissa på 18:-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Det låter bra iaf 🙂 Så, ifall jag tar jobbet, jag borde ta jobbet som deltid alltså?

Gör som du känner för och som du tror att du klarar av! Jag KLARADE av heltid men om jag inte var i världsstort behov av pengar skulle jag jobbat deltid, helt klart, och haft en fritid. Det är ju en fråga om hur mycket pengar du vill inkassera per månad.

davvelito:

Vad var OBn?

Minns inte exakt, men standardlön var 75 och en helgnatt tjänade jag typ 130 högst. Helt sjukt dåligt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Gör som du känner för och som du tror att du klarar av! Jag KLARADE av heltid men om jag inte var i världsstort behov av pengar skulle jag jobbat deltid, helt klart, och haft en fritid. Det är ju en fråga om hur mycket pengar du vill inkassera per månad.

Jo, helt klart vill jag tjäna stora pengar det är vitkigt. Men viktigt är även att ha ett jobb 🙁 Svårt att hitta något.


   
SvaraCitera

Anura:

Tror ni att jag klarar av att jobba där i 6 månader heltid?

om du inte är fail så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om du inte är fail så

Vad annars kan jag göra?? Jag hittar juh aldrig något annat ju. Jag har inga erfarenheter heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jo, helt klart vill jag tjäna stora pengar det är vitkigt. Men viktigt är även att ha ett jobb 🙁 Svårt att hitta något.

Tycker du ska satsa på det iaf, om det nu blir helt åt helvete så är det bara att säga upp sig


   
SvaraCitera

Anura:

Vad annars kan jag göra?? Jag hittar juh aldrig något annat ju. Jag har inga erfarenheter heller.

vad har det med saken att göra?

du undrade om du skulle klara det och jag svarade att om du inte är fail så gör du nog det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du undrade om du skulle klara det och jag svarade att om du inte är fail så gör du nog det

det är ju fail att jobba där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Tycker du ska satsa på det iaf, om det nu blir helt åt helvete så är det bara att säga upp sig

öppnade det upp nya dörrar för dig av att jobba där??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Tror ni att jag klarar av att jobba där i 6 månader heltid? Skulle ni? Under dessa tider...

Jag skulle inte tackat nej till det! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

öppnade det upp nya dörrar för dig av att jobba där??

Ja, skrev ju det, skulle inte fått mitt efterkommande jobb som var i butik om det inte vore för min erfarenhet ifrån snabbmatsrestaurang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Ja, skrev ju det, skulle inte fått mitt efterkommande jobb som var i butik om det inte vore för min erfarenhet ifrån snabbmatsrestaurang.

oj, jag såg inte att du skrev det. Men var det för din kassaerfarenhet som du fick jobb i butik?


   
SvaraCitera