Aviseringar
Rensa alla

Jobb utan kontakter


Ämnesstartare

Läste precis om den ökända dolda arbetsmarknaden och blev deprimerad med tanke på att jag saknar helt kontakter inom arbetsområdet. De få kontakter jag har är giriga jävlar som vägrar hjälpa andra.

Nu är det så att jag behöver ett extrajobb så finns det någon person här som vet något ställe där de anställer eller behöver extra hjälp?


   
Citera
Ämnesetiketter

alice1804:

Nu är det så att jag behöver ett extrajobb så finns det någon person här som vet något ställe där de anställer eller behöver extra hjälp?

mc donalds


   
SvaraCitera

Kolla arbetsförmedlingens hemsida, där finns jobb man kan söka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Kolla arbetsförmedlingens hemsida, där finns jobb man kan söka.

Har i flera månader sökt en massa jobb där men jag har inte ens fått komma på en intervju [sad]
Det är så många som konkurrerar om dessa jobb att chansen blir väldigt liten att man får nåt.


   
SvaraCitera

Är du trevlig och glad? Känner en del som fått jobb rätt enkelt på Action people


   
SvaraCitera

Manpower.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Är du trevlig och glad? Känner en del som fått jobb rätt enkelt på Action people

Tack! Ska ta en titt på det.


   
SvaraCitera

alice1804:

Läste precis om den ökända dolda arbetsmarknaden och blev deprimerad med tanke på att jag saknar helt kontakter inom arbetsområdet.

Har inte haft några som helst kontakter, har ändå fått jobb utan större problem. Inget måste att känna folk 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Har inte haft några som helst kontakter, har ändå fått jobb utan större problem. Inget måste att känna folk 🙂

Var jobbar du med?


   
SvaraCitera

Om inte ens du får jobb så är jag nog körd. [sad]

Har du provat att erbjuda arbetsgivare sex? Det är ju detta som gör det ganska lätt för tjejer att få vad de vill.. [cute]


   
SvaraCitera

alice1804:

Var jobbar du med?

Support på ett kundtjänstföretag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har du provat att erbjuda arbetsgivare sex? Det är ju detta som gör det ganska lätt för tjejer att få vad de vill.. [cute]

Hur ska det gå om jag inte ens får komma på en intervju? [cry]

Nä men skärp dig! [no-no]


   
SvaraCitera

alice1804:

Hur ska det gå om jag inte ens får komma på en intervju? [cry]

Du får la söka upp dem..


   
SvaraCitera