Aviseringar
Rensa alla

Jobba som telefonhora, yay or nay?


Ämnesstartare

Kära UM, jag har ett problem.

Jag har fått ett jobberbjudande om att jobba som telefonvärdinna/telefonhora. Det går kortfattat ut på att låtsas att jag är Amanda 16 år med blont hår och fast C-kupa, och ha telefonsex med folk som ringer.

Lönen är bra och jag har inga problem med att jobba som telefonhora. Jag ser det som rent skådespeleri och tycker att det kan bli både roligt och utvecklande.

Problemet ligger hos min sambo. Han mår inte alls bra över det här jobbet. Jag försöker säga till honom att det bara är skådespeleri, att jag absolut inte får ut något av det, att jag gör det för pengarna osv. Han däremot ser det som en lightversion av prostitution och säger att han aldrig skulle kunna se sig själv i spegeln om han själv hade det jobbet.

Jag vet inte vad jag ska göra. Efter en lång period av rent mörker har jag (!) äntligen lyckats skaffa mig ett jobb som jag kan sköta hemifrån. Jag kan inte ha ett jobb ute i verkligheten just nu och därför är ett sånt här jobb perfekt. Jag blev så glad när jag fick jobbet, dansade omkring och kände att allt faktiskt kunde ordna sig till slut.

Jag behöver råd, jag behöver hjälp.


   
Citera

troll [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

troll

Jag är fullt seriös [sad]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Han däremot ser det som en lightversion av prostitution

Där håller jag med din pojkvän och jag personligen skulle aldrig kunna ha en flickvän med det jobbet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Där håller jag med din pojkvän och jag personligen skulle aldrig kunna ha en flickvän med det jobbet.

Motivera.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jag är fullt seriös [sad]

Vissa saker kommer med ett förhållande, och en sådan sak är att man får avstå att sälja sexuella tjänster om ens partner inte är okej med det.


   
SvaraCitera

Jag skulle bara tycka att det var coolt. Det är ju fina pengar, om inget annat!


   
SvaraCitera

uppenbar:

Motivera.

En hora säljer sex och i detta fall skulle du sälja telefonsex. Ingen fysisk kontakt men i principen är det samma sak då ditt jobb går ut på att tillfredställa en annan människa sexuellt.

Förenklat är det en lightversion av otrohet för pengar.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

otrohet

Otrohet är ett kristet uttryck [no-no] Ska vi vänta med sex tills vi har gift oss också tycker du? Ska vi dricka måttligt med alkohol eller? [mad][mad]


   
SvaraCitera

Mawns:

Otrohet är ett kristet uttryck

[zzz]

Mawns:

Ska vi vänta med sex tills vi har gift oss också tycker du?

Har jag aldrig sagt.

Mawns:

Ska vi dricka måttligt med alkohol eller?

Har jag aldrig sagt men egentligen bör vi inte dricka alls.


   
SvaraCitera

Respektera att din pojkvän mår dåligt över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elaka häxan i väster:

Respektera att din pojkvän mår dåligt över det.

Det gör jag.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Det gör jag.

Dåså, då borde det inte vara något svårt beslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elaka häxan i väster:

Dåså, då borde det inte vara något svårt beslut.

Jag tycker inte om allt han gör, men jag skulle aldrig vilja stå i vägen för någonting han vill göra.


   
SvaraCitera

Kan inte fatta vad problemet är. Blir din pojkvän avundsjuk om du spenderar tid med killkompisar eller ex-pojkvänner?

Löjligt att han ska haka upp sig på någonting sånt.


   
SvaraCitera