Aviseringar
Rensa alla

Jobbar hårdast men


Ämnesstartare

Hej! 
Jag går just nu på fotbollgymnasie första året, och fotbollen betyder sjukt mycket för mig. Jag vill kunna förverkliga mina drömmar genom att träna hård, prestera och visa vad jag kan. Blir bättre!
Men sedan så har jag de som i min fotbollsklass som jag inte förstår hur de kom in, liksom de gör inte ett skit? Jag tycker att det är mycket roligare att träna med killarna eftersom de lägger mycket mer energi på fotboll än vad många tjejerna gör. Jag som tjej tycker det är frukstansvärt tråkig när tjejerna inte ta i. Ärligt talat, jag har fått beröm av tränarna och lärarna för att jag alltid jobba hård både med plugget och med fotbollen. Men även fast jag jobbar hårdast och vill mer än de flesta så ignorera många mig. Varför? 
Jag vill inte försöka passa in för deras skull. För jag vill ju bara vara jag. Men många gånger känns det bara som om jag måste t ex prata som andra, klä mig som de. Som de som inte gör ett skit på planen, men som alla vill vara med! Vad ska jag göra ? Jag ger så mycket, riskera allt på planen, respektera folk, prata och hjälpsam men det känns typ som om folk väljer vilka de ska umgås med? 
Förstår ni?


   
Citera

Fortsätt göra din grej. Bli bättre o bättre så kommer folk till slut söka sig till dig istället. När man är riktigt bra är man svår att ignorera. 


   
SvaraCitera
Listus

Just do your thing and keep on rocking, simple as that. 


   
SvaraCitera

Kämpa på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fett kloka ord!!tack så mycket 

Plejadisk Panda:
Fortsätt göra din grej. Bli bättre o bättre så kommer folk till slut söka sig till dig istället. När man är riktigt bra är man svår att ignorera. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listus:
Just do your thing and keep on rocking, simple as that. 

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska, Niklas!

SDniklas:
Kämpa på


   
SvaraCitera