Aviseringar
Rensa alla

Jobbig känsla.


Ämnesstartare

Vafan gör man när man av någon anledning mår dålgt pga ett förhållande? Gjort slut/bråkat/etc, medans man bråkar eller kan kontakta personen så är det oftast lättare men t.ex. i min situation där jag inte har någon mobil just nu så sitter jag bara här å väntar... Skit jobbigt å bara vänta å inte kunna göra ett piss, va gör man då? Finns det nått man kan göra för å skippa detta :P? Haha aja ja venne, Just venting I guess... Bahh vill bara spola fram tiden 🙂 Skiter i själva "bråket" vill ba bort med känslan så man kan njuta av livet :).


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

undvik detta genom att förtränga lla känslor som uppstår och håll dig borta från förhållanden bli kär i dig själv istället då njuter du av livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

undvik detta genom att förtränga lla känslor som uppstår och håll dig borta från förhållanden bli kär i dig själv istället då njuter du av livet

I don't like you Angelize. Och även fast du är sarkastisk så är det skitbra tips för framtiden 🙂 Funkat so far men så fort man fastnar för någon så fuckar sig allt.

One night stands funkar bra tills man hittar nån demon man faller för...

sssuuckkk...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låna någon annans telefon, ta ev hemtelefon etc etc.
Skitursäkter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

I don't like you Angelize.

Är det nu som jag ska börja gråta?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Är det nu som jag ska börja gråta?????

Om din religion tillåter det. Vänd dig mot mecka och säg hare krishna 16 000 gånger för att pleasa din mäktiga vuxna jultomte.

Allach achbar, Amen, Hare krishna, L'chaim eller vilken religion av de flera miljarder som har funnits genom tiderna du nu tror på..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Om din religion tillåter det. Vänd dig mot mecka och säg hare krishna 16 000 gånger för att pleasa din mäktiga vuxna jultomte.

Jag har ingen som helst religion och kanske skulle du fattat det om du inte kom ut ur din mammas skithål jävla skitunge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ag har ingen som helst religion och kanske skulle du fattat det om du inte kom ut ur din mammas skithål jävla skitunge.

Jasså :O Du kommer inte ihåg våra diskussioner några månader sen? Där du så valiant och militant debatterade för din religion 🙂 Men men, har du finally fått din IQ över 34 och fattat att religion är .... finns inga ord för det men men, good job!

Du är söt <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Jasså :O Du kommer inte ihåg våra diskussioner några månader sen? Där du så valiant och militant debatterade för din religion 🙂 Men men, har du finally fått din IQ över 34 och fattat att religion är .... finns inga ord för det men men, good job!

TallBall:

Och även fast du är sarkastisk

TallBall:

sarkastisk

TallBall:

sarkastisk

TallBall:

sarkastisk

TallBall:

sarkastisk

TallBall:

sarkastisk

TallBall:

sarkastisk

Efterbliven eller? Hej då.


   
SvaraCitera

Wow, vilket PMS. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Efterbliven eller? Hej då.

Va?...

Du var sarkastisk här ja? Du var knappast sarkastisk när du militant som en 50 årig feminist debatterade mot mig angående religion i typ 1 vecka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Efterbliven eller? Hej då.

Va?...

Du var sarkastisk här ja? Du var knappast sarkastisk när du militant som en 50 årig feminist debatterade mot mig angående religion i typ 1 vecka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hitta något som distraherar dina tankar. Film funkar bra.


   
SvaraCitera

Ganska logiskt. När det är bra är det bra, när det är dåligt är det dåligt.


   
SvaraCitera