Aviseringar
Rensa alla

Jobbig kille.


Ämnesstartare

Hejj, Jag är en tjej på 14 år som har ett litet problem. Det finns en kille som går i min skola som är kär i mig. Men jag är inte kär i han, Jag gillar inte ens han. Han är super jobbig och  barnslig och fattar inte när man säger nej . Han brukar nästan alltid följa efter mig i skolan och röra mig.  Tex brukar han röra mina ben, lår, armar, tår och hår och kittla mej. Han brukar även röra/smeka mina fötter när jag jobbar (om han sitter bredvid mig)  Jag har frågat honom om han kan sluta men det hjälper inte. Det ända som funkar är om jag går eller flyttar på mig. Men det är väldigt svårt att flytta på mig när jag har lektion. Någon som har några förslag på hur jag ska få han att sluta? xc


   
Citera
reben

känns som att det gått lite för långt, du kanske borde prata med en vuxen i skolan.


   
SvaraCitera

Beror på hur brutal du vill vara, men du kan direkt ställa frågan till honom om han är kär i dig och sen om han svarar ja kan du svara att du inte är kär i honom. Svarar han nej då kan du be honom att låta dig vara. 

Vad tror du om det?


   
SvaraCitera

Säg åt på skarpen/mer aggressivt. Om det inte fungerar, säg åt någon vuxen såsom lärare eller föräldrar. 


   
SvaraCitera

Hångla med en brud framför honom.


   
SvaraCitera

klappa till han på käften när har gör det!


   
SvaraCitera
Sommar

Ta kontakt med en lärare och be denne att tala pojken till rätta, fungerar inte det så bör du be dina föräldrar att ta kontakt med skolan och pojkens föräldrar.

Hjälper det fortfarande inte så be någon äldre att ge honom stryk, han måste förstå att trakasserier inte accepteras.


   
SvaraCitera

Säg till han lire hårdare eller prata med en vuxen


   
SvaraCitera

samma situation fast han rör mig inte som tur är... håll bara ut tills du börjar gymnasiet


   
SvaraCitera

Fyfan vilken skiit unge om jag skulle vara du wallah jag skulle tofflat han Arg


   
SvaraCitera