Aviseringar
Rensa alla

jobbig kompis


Ämnesstartare

Det började väl typ för ett år sen. Jag hade gjort slut med min kille för han var en obotlig player som Pratade rätt mkt med henne om honom. två dagar är dom tillsammans. Nån vecka senare "han kallar mig skabb o massa, han dumpa mig" ojdå. stackars liten.

så håller hon på. Raggar på alla hon ser, ligger med dom typ direkt, blir dumpad. Blir tillsammans med dem igen, blir dumpad. och igen. och igen. Tror hon är uppe i minst 15-20 killar nu, sedan det där första jag sa. Internetkilalr hon träffar en gång, sexar, blir dumpad av.

Varje gång whinar hon hos mig. vad ska jag säga? "öh, testa inte bete dig så slampigt?" "jag skulle inte knullat han första gången jag träffade han...?" "BLEV DU TILLSAMMANS MED HONOM IGEN?!?! du minns inte hur det var de andra gångerna?"

Jag antar att hon vill ha uppmärksamhet. Det är jobbigt för mig att ge henne all uppmärksamhet då vi har så olika syn på förhållanden och hur man hanterar sina relationer och sexualitet.

Hur får jag henne att inse att det inte fungerar att bete sig som hon gör om man inte vill bli kallad hora och skabb? Eller iallafall att JAG inte vill lyssna på hennes kärleksproblem? ♥


   
Citera
Ämnesstartare

säg som det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slå henne, det är så man avslutar relationer på ett effektivt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

säg som det är

Har sagt
****, jag tror jag vet varför de kallar dig skabb och slampa. Du byter kille oftare än jag byter sängkläder. killarna du har är riktigt skabbiga dessutom. Varför blir du tillsammans med dem FLERA GGR när du insåg redan första gången att de bara ville ha fitta? Jag orkar inte fortsätta försöka säga tröstande saker när du bara håller på såhär som en bekräftelsekåt slyna. Om och om och om igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Jag hade gjort slut med min kille

ja, hur länge var ni tsm? 1 månad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Internetkilalr hon träffar en gång, sexar

GIEF MSN [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Om och om och om igen.

då är det bara att säga upp vänskapen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

ja, hur länge var ni tsm? 1 månad

längre än hon var, sammanlagt.
Fan va du ska gona dig i den "relationen"
han VAR min kille, jag var liten då.

OF 5:

då är det bara att säga upp vänskapen

jag gör. om och om och om igen.
lyckas ändå träffa henne rätt ofta då vi är grannar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan man få nr eller msn eller?[wink]


   
SvaraCitera

Mycket honom och henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

ne rätt ofta då vi är grannar.

ja du då finns det inte mycket att göra tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

whinar

Vägrar erbjuda min visdom till folk som använder det uttrycket. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Mycket honom och henne.

känns bättre att säga så än dra massa namn.

fistforfight:

Vägrar erbjuda min visdom till folk som använder det uttrycket.

Du gillar mig, glöm inte det!!!1!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Du gillar mig, glöm inte det!!!1!1

[zzz]


   
SvaraCitera

Låt henne leka runt, ingen som jag skulle kö för, men jag ser inga fel med det hon gör :p. Men att hon måste förstå varför folk säger som dom gör iaf..


   
SvaraCitera