Aviseringar
Rensa alla

Jobbig kväll?


Ämnesstartare

Lífþrasir:

om du menade mig så tyckte jag att du gav för defensiva gensvar på trams mest

Äh, där tycker vi olika. 


   
SvaraCitera

AnnaUtanZ:

Alla är någorlunda kassa. Bara att göra de bästa av situationen. 

Vad gör man när det bästa är långt från accepterbart då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

du var förjävla peppande måste jag säga =)

Ironisk? I vilket fall som helst, tackar darling. 


   
SvaraCitera

nåväl, har gett upp på det mesta och saknar motivation för att försöka med någonting längre, gläd mig tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Vad gör man när det bästa är långt från accepterbart då.

Då jobbar man på det. Men, lyssna runt lite. Dom flesta människor är ganska rejäla rövhål 🙂


   
SvaraCitera

Tror inte det här går hem riktigt, men bra försök. Stay positive.


   
SvaraCitera

tack antar jag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:
nåväl, har gett upp på det mesta och saknar motivation för att försöka med någonting längre, gläd mig tack

Troligtvis bara en period. Ditt val om du vill stanna där, eller fortsätta vidare. Hela livet är framför dig. Så många möjligheter. Go with the flow eller va man säger. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Tror inte det här går hem riktigt, men bra försök. Stay positive.

Fattar att det inte gör det hos många. Men nån själ maybe. Grejen är den, att allt är sant. Lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
tack antar jag 

Hjärta


   
SvaraCitera

AnnaUtanZ: Troligtvis bara en period. Ditt val om du vill stanna där, eller fortsätta vidare. Hela livet är framför dig. Så många möjligheter. Go with the flow eller va man säger.

Har försökt att komma vidare i ett antal år nu, men kör fast konstant och kommer ingenstans ändå, orken har tagit slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Har försökt att komma vidare i ett antal år nu, men kör fast konstant och kommer ingenstans ändå, orken har tagit slut

Men du försöker, sen är det egentligen skit samma. Vissa dagar är allt bra, andra inte. Bara att fortsätta kämpa. Försök hitta vilja och motivation. Var med människor som gör dig glad.


   
SvaraCitera

AnnaUtanZ:

Då jobbar man på det. Men, lyssna runt lite. Dom flesta människor är ganska rejäla rövhål 🙂

hur motiverar man försöken då?


   
SvaraCitera

AnnaUtanZ:

Fattar att det inte gör det hos många. Men nån själ maybe. Grejen är den, att allt är sant. Lovar.

Alltså, menar mer att det är rätt skrämmande.. Det en främling säger till en om att den älskar en och sådär tenderar inte att fästa lika mycket som ifall det vore någon en faktiskt känner och bryr sig om att ha i sitt liv. Det är ju dock bra att försöka vara trevlig och uppmuntra andra.


   
SvaraCitera

AnnaUtanZ: Vissa dagar är allt bra, andra inte. Bara att fortsätta kämpa. Försök hitta vilja och motivation. Var med människor som gör dig glad.

Det är inte bara att fortsätta kämpa och så när man försökt så länge och inte sett någon frukt av det, bara blivit allt värre och värre, några vackra ord är inte nog. Viljan och motivationen har tagit slut


   
SvaraCitera