Aviseringar
Rensa alla

jobbig morsa..


Ämnesstartare

min morsa gnäller som fn på mej jämt -.- gör d o d o d.. -.- blir så fuckat irriterad men hon ger sig aldrig???

och så lyssnar hon bara på jätte dålig musik typ arab musik??? -.-
så man orkar knappt vara i huset

vad fn ska ja göra åt det???


   
Citera
Ämnesetiketter

[zzz]


   
SvaraCitera

Min mamma lyssnar nästan bara på finsk musik, så sjukt vidrigt. Seriöst, du är i Sverige nu, ge dig, brukar jag säga [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha fan va bra så ska jag också säga


   
SvaraCitera

finns mammor som aldrig är hemma & aldrig lagar någon mat[rolleyes]


   
SvaraCitera

morsor gnäller pga att vi ungar är så jävla lata


   
SvaraCitera

finns mammor som slåss o mammor som super o mammor som knarkar och mammor som e horor


   
SvaraCitera

isola:

finns mammor som aldrig är hemma & aldrig lagar någon mat

Precis, så uppskatta vad hon gör också. Det är mer än vad du tror.

Dumt svar jag gav, blir nästan lite besviken på mig själv [tired]


   
SvaraCitera

lol. vet hure känns, var så när jag var mindre.. Persisk (iransk?) musik på högsta volymen ^^
Men ah.. Ja trodde araber slog sönder sina morsor.. Hade tydligen fel.. Eller du kanske bor med dina föräldrar ihop..?
Om din morsa inte lyssnar på dina ord kan du be din farsa snakka med henne.


   
SvaraCitera

detberorpå:

Men ah.. Ja trodde araber slog sönder sina morsor.. Hade tydligen fel.. Eller du kanske bor med dina föräldrar ihop..?

Araber är väl generellt de som respekterar sina mödrar mest?


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Araber är väl generellt de som respekterar sina mödrar mest?

Kanske det.. Alla är olika man skall inte generalisera och även om jag gjorde det får man ursäkta det.. Sa ändå aldrig att jag har rätt[cute]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Kanske det.. Alla är olika man skall inte generalisera och även om jag gjorde det får man ursäkta det.. Sa ändå aldrig att jag har rätt

Om man talar om kultur alltså, säg din mamma är en hora till vilken blatte som helst och du får spö [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Dead Art:

Dumt svar jag gav, blir nästan lite besviken på mig själv

var ett bra svar


   
SvaraCitera

isola:

var ett bra svar

Jasså, okej [cool]

Wanking BC:

Om man talar om kultur alltså, säg din mamma är en hora till vilken blatte som helst och du får spö [crazy][crazy]

Din mamma är en hora


   
SvaraCitera

Wanking BC:

och du får spö

jag har givit spö för att ngn kritiserat min morsa men jag har också misshandlat min morsa[rolleyes] enligt min skolsköterska har invandrare mycket kortare stubin vilket leder till att våld ofta föreommer i deras vardag. Vilket jag inte håller med om men ändå.. Alla har sina tankar & åsikter[crazy]


   
SvaraCitera