Aviseringar
Rensa alla

Jobbig situation med min tjej


Ämnesstartare

Det är så att jag har känt en tjej från Kina i 7 månader. Vi trivdes tillsammans och hade god relation på semestern i Thailand. Nu när vi har återvänt till vårt hem, har vi inga kontakt eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Nu undrar jag om det är bäst att uppskjuta vår relation och forsätta leva med vårt folk. Har försökt säga åt henne i samtalet, men då blev hon så förkrossad och grät i flera timmar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag ser ingen framtid mellan oss pga ingen kontakt. Jag behöver verkligen hjälp och vill veta era tips. Vad fan ska jag göra? Jag vill ju förfan inte leva kring kineser.


   
Citera

Hundvalp:

. Vad fan ska jag göra? Jag vill ju förfan inte leva kring kineser.

Be henne komma över till Sverige med lite ris?[rolleyes]


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Jag ser ingen framtid mellan oss pga ingen kontakt

Hundvalp:

Jag vill ju förfan inte leva kring kineser.

du vet om vad du borde göra i det här laget [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt,

*sitt folk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Be henne komma över till Sverige med lite ris?

Hur blir det med visumet då?


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Hur blir det med visumet då?

1) Hur gammal är du?
2) Hur gammal är du?
3) Hur pass kär är du i henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

1) Hur gammal är du?
2) Hur gammal är du?
3) Hur pass kär är du i henne?

Ett exempel på omogna misslyckade man på 23 år. Jag har en jobbig situation och är väldigt tacksam om du hjälper till innan du skämmer ut dig, skärpning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hundvalp:

Ett exempel på omogna misslyckade man på 23 år. Jag har en jobbig situation och är väldigt tacksam om du hjälper till innan du skämmer ut dig, skärpning.

Var ärlig, både du och hon kommer tycka att det är det bästa i slutändan, var inte "ihop" med någon från ett land väldigt långt borta bara för att vara snäll.


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Ett exempel på omogna misslyckade man på 23 år. Jag har en jobbig situation och är väldigt tacksam om du hjälper till innan du skämmer ut dig, skärpning.

HAHHAHAHAHAHA, schyst här försöker man hjälpa dig. Är du 14 år så kanske man inte ska försöka hålla i kontakten om man är lite nykär. Men har man träffats i ett halvår och vill gifta sig med kvinnan en dag så är det ju en annan femma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

HAHHAHAHAHAHA, schyst här försöker man hjälpa dig. Är du 14 år så kanske man inte ska försöka hålla i kontakten om man är lite nykär. Men har man träffats i ett halvår och vill gifta sig med kvinnan en dag så är det ju en annan femma.

Med ditt lilla snackfanskap visar ju hur dum du är. Som sagt har vi hållit i kontakt i 7 månader. Jaha man är nykär. Och visst, 14 årig åker ut med tjejen ensam i Thailand. Aaa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hundvalp:

Ett exempel på omogna misslyckade man på 23 år. Jag har en jobbig situation och är väldigt tacksam om du hjälper till innan du skämmer ut dig, skärpning.

Eh?


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Med ditt lilla snackfanskap visar ju hur dum du är. Som sagt har vi hållit i kontakt i 7 månader. Jaha man är nykär. Och visst, 14 årig åker ut med tjejen ensam i Thailand. Aaa.

Haha, du är allt bra för söt du.

Det finns människor jag har känt i två år som jag känner mycket bättre än folk som jag kännt i tio år. Nej men, vi har ju faktiskt ingen aning om är 18 eller 25. Uppför dig nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Haha, du är allt bra för söt du.

Det finns människor jag har känt i två år som jag känner mycket bättre än folk som jag kännt i tio år. Nej men, vi har ju faktiskt ingen aning om är 18 eller 25. Uppför dig nu.

Jag ställde en fråga och du svarade med att hämta henne hit med lite ris. Jag har erkänt redan för längesedan att sluta hålla i kontakt. Men nu är hon mycket ledsen så jag bör göra nåt. Det är du som ska uppföra dig, inte mig.

Äh, jag skiter i detta nu alltså


   
SvaraCitera

Hmmm, Det här låter helt crazy bananas, vad är oddsen att man träffar på en kines som inte fattar att du bor i sverige? och på det vägrar att acceptera faktan att ett sådant långdistansförhollande är det inte ens någon ide att ha så stora förhoppningar på!


   
SvaraCitera

Hundvalp, är du dum i huvudet eller något liknande?

Folk försöker hjälpa dig och du verkar ta det som en personlig kränkning. Seriously...


   
SvaraCitera