Aviseringar
Rensa alla

Jobbig situation


Ämnesstartare

Om ni har läst mina förra fråga, så blev det att jag dumpade min nuvarande pga att mina känslor inte var detsamma som hans. Efter det så började jag umgås med exet då för att få koppla av från alla klasskamrater som gjorde mig till syndabock pga det (vi går i samma klass)

Men då blev det så att efter en bastu så hamnade vi i handduk i hans säng, och jaa ni kan ju fatta vad som hände..
Jag gillar honom, men är inte riktigt överens med mina känslor och tankar och känner mig som värsta slampan eftersom det inte ens gick två veckor. [blush]
Han säger jämt att han älskar mig, och är villig att vänta tills jag är redo för förhållande delen.

Då kommer problemet, som ni ser har jag grävt ner mig ganska djupt, med tanke på att en del av mina vänner inte tål killen jag ligger med, därav har ja inte sagt något till dom..

* Finns det någon oskriven regel om hur länge man egentligen ska vänta innan man blir tsm med någon annan?

* Har du blivit tsm med en kille som dina kompisar hatar? Hur gick det?


   
Citera

Littlebaby:

Om ni har läst mina förra fråga, så blev det att jag dumpade min nuvarande pga att mina känslor inte var detsamma som hans. Efter det så började jag umgås med exet då för att få koppla av från alla klasskamrater som gjorde mig till syndabock pga det (vi går i samma klass) då blev det så att efter en bastu så hamnade vi i handduk i hans säng, och jaa ni kan ju fatta vad som hände..Jag gillar honom, men är inte riktigt överens med mina känslor och tankar och känner mig som värsta slampan eftersom det inte ens gick två veckor. Han säger jämt att han älskar mig, och är villig att vänta tills jag är redo för förhållande delen.Då kommer problemet, som ni ser har jag grävt ner mig ganska djupt, med tanke på att en del av mina vänner inte tål killen jag ligger med, därav har ja inte sagt något till dom..* Finns det någon oskriven regel om hur länge man egentligen ska vänta innan man blir tsm med någon annan?* Har du blivit tsm med en som dina kompisar hatar? Hur gick det?

Tycker du om honom och han tycker om dig så borde ni bli tillsammans. Varför gillar inte dina vänner honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Varför gillar inte dina vänner honom?

Förut var han tsm med en kompis kompis och hon ljög om honom, men tyvärr så trodde några av mina kompisar henne. Men jag har känt honom sen 2008, och vet att det inte är sant.


   
SvaraCitera

Littlebaby:

Förut var han tsm med en kompis kompis och hon ljög om honom, men tyvärr så trodde några av mina kompisar henne. Men jag har känt honom sen 2008, och vet att det inte är sant.

Berätta för dina vänner att hon ljög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Berätta för dina vänner att hon ljög.

Inte så enkelt heller, för dom träffades via en av mina kompisar, dom är typ bästa vänner..


   
SvaraCitera

Littlebaby:

Inte så enkelt heller, för dom träffades via en av mina kompisar, dom är typ bästa vänner..

Nu förstod jag inte riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej..
Killen jag ligger med, och hans ex träffades via en av mina kompisar. Och min kompis och killen jag ligger med ex är typ bästa vänner.


   
SvaraCitera

Tycker du ska bli tillsammans med honom om du/han gillar varandra. Men det där om dina kompisar får du lösa på samma linje. Hårt men det funkar ska du se 🙂 kan inte skriva tips pg.a att jag inte förstår direkt varför det inte skulle funka.


   
SvaraCitera

Alltså, den där avataren kan vara den läskigaste jag sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Alltså, den där avataren kan vara den läskigaste jag sett.

Rädd för bebisar? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Littlebaby:

Rädd för bebisar?

Rädd för DEN bebisen.


   
SvaraCitera