Aviseringar
Rensa alla

Jobbig tjej.


Ämnesstartare

Innan jag och min pojkvän började snacka så var han lite halvt på g med en tjej som han bara pratade med på typ msn. De träffades aldrig och tydligen var hon helt psykad i hjärnan. Hon fick typ ryck och började skälla på honom utan anledning och sen blev hon snäll igen.
Så han sket i henne och träffade mig istället. Men hon försätter skriva till honom hela tiden, får lite utbrott och sen säger hon att "hon måste prata med honom".
Nu vill hon träffas och han funderar seriöst på att träffa henne. What's up with that änna? Har han tappat sin hjärna eftersom han tydligen inte fattar att jag blir lite irriterad om han hoppar iväg och leker med henne? Han har typ sagt att när hon väl är snäll så är hon snäll typ och att de kanske kan bli vänner. Men vem vill ha en vän som flippar och morrar åt en?
Vad göra åt problemet?


   
Citera
Ämnesstartare

låt honom träffa henne och förstå hur störd hon är, han kommer bara tycka att du är svartsjuk bitch som inte litar på honom annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfen:

låt honom träffa henne och förstå hur störd hon är

Bra plan!


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Hon fick typ ryck och började skälla på honom utan anledning och sen blev hon snäll igen.

hör det till ovanligheterna?


   
SvaraCitera

var en kontrollerande jävla idiot och vägra låta honom göra grejer utan en god anledning. det löser nog ditt problem alldeles utmärkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

hör det till ovanligheterna?

Jao, de flesta tjejer brukar fitta sig lite, men de flesta brukar inte rycka loss på folk man bara har pratat med på msn.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Jao, de flesta tjejer brukar fitta sig lite, men de flesta brukar inte rycka loss på folk man bara har pratat med på msn.

haha, "fitta sig" xd.

jo du har rätt, hon verkar vara dum i huvudet, och din pojke beter sig konstigt som vill träffa henne så gärna. att han accepterar hennes utbrott när dom knappt är vänner och vill dessutom träffa henne, låter som att han är intresserad av henne mer än som bara vän.


   
SvaraCitera

Hur gammal är han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

låter som att han är intresserad av henne mer än som bara vän.

Ja, eller hur! HAN är fan helt fittig han också.

Harpyja:

Hur gammal är han?

Gammal. 21.


   
SvaraCitera

mörknäs:

var en kontrollerande jävla idiot och vägra låta honom göra grejer utan en god anledning. det löser nog ditt problem alldeles utmärkt.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Ja, eller hur! HAN är fan helt fittig han också.

vad ska dom träffas o göra ens? varför kan du inte vara med?


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Gammal. 21.

aj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

vad ska dom träffas o göra ens? varför kan du inte vara med?

De ska typ gå och fika eller nåt. Men om han vill träffa henne så tänker jag inte gå med. Jag har ingen lust att sitta där och se sur ut typ.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Men om han vill träffa henne så tänker jag inte gå med.

klart du inte ska. men har du kollat om det är okej att du hänger med? det kan tyda på saker. 8]


   
SvaraCitera

Så är ju alla tjejer, du också bara att du inte märker det själv[confused]


   
SvaraCitera