Aviseringar
Rensa alla

Jobbiga White widow effekter


Ämnesstartare

Hej! Idag rökte jag white widow med en polare. Vi rökte en joint som var packad med 1,8 g, nästan ren.
Jag oroar mig nu över effekterna.
Jag rökte halv 4 igår(klockan är efter 12)..

Först så var jag typ avslappnad i 5 minuter, jag såg klarare på något sätt men ändå inte.
Men sedan helt plötsligt så exploderade det i mina fötter, och en kittlande känsla(kittlades så det gjorde ont) gick igenom hela kroppen långsamt och sen small i huvudet så det kändes som att skallen skulle spricka.
Sedan upprepades den känslan om och om igen och varje gång det började i fötterna så kändes det som elektricitet som brände mig och jag kunde knappt stå upp.
Nu har det gått 10 timmar(?) och jag känner en svag känsla av kittlandet i fötterna och jag är kissignödig hela tiden(som jag occkså var kanske 20 min efter jag hade rökt den).. Behöver jag vara orolig? Jag har inte rökt detta innan och detta var mestadels för att bara prova.
Tacksam för svar


   
Citera

Nej, du borde inte oroa dig över att du känner svaga effekter ett gäng timmar senare, även om det kanske är rätt ovanligt. Lär vara borta till imorgon. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

White widow är ju mkt mer potent än cannabis, vilket gör att man får mer kraftfull effekt o längre påverkan. (fattar inte hur du kunde köra 1,8g på nått okänt[mad]) Det borde släppa snart.


   
SvaraCitera

Han_som_missa:

White widow är ju mkt mer potent än cannabis, vilket gör att man får mer kraftfull effekt o längre påverkan. (fattar inte hur du kunde köra 1,8g på nått okänt[mad]) Det borde släppa snart.

1) WW är cannabis. 2) Det är inte okänt, det är gräs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

1) WW är cannabis. 2) Det är inte okänt, det är gräs.

ww är inte samma sak som ren cannabis.
60/40 indica/sativa-blandning, e ww


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Det är inte okänt,

okänt = inte testat


   
SvaraCitera

Han_som_missa:

ww är inte samma sak som ren cannabis.
60/40 indica/sativa-blandning, e ww

Oavsett vilken strain det är så är det fortfarande växten Cannabis vi pratar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Oavsett vilken strain det är så är det fortfarande växten Cannabis vi pratar om.

... Han klagar ju på effekten av ww. Den är starkare än vanlig cannabis, då bör man väl inte hela tiden säga att det är samma sak, det är väl därför han är orolig[confused]. Eftersom om man tror det är samma sak så bör den ju inte ha den effekt den haft.


   
SvaraCitera

Han_som_missa:

... Han klagar ju på effekten av ww. Den är starkare än vanlig cannabis, då bör man väl inte hela tiden säga att det är samma sak, det är väl därför han är orolig[confused]. Eftersom om man tror det är samma sak så bör den ju inte ha den effekt den haft.

WW må vara en stark strain men det är ändå korkat att hävda att det inte är cb för det. Det är som att säga att fullkornsbröd inte är bröd för att det är mer fullkorn i än vanligt bröd. Sluta vara dum.


   
SvaraCitera

Han_som_missa:

då bör man väl inte hela tiden säga att det är samma sak

det är samma sak, oavsett vad man väljer att kalla det för så kommer det från växten cannabis sativa, om det sedan är c. sativa sativa, eller c. sativa indica eller någon blandad form av dessa så kvittar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

WW må vara en stark strain men det är ändå korkat att hävda att det inte är cb för det. Det är som att säga att fullkornsbröd inte är bröd för att det är mer fullkorn i än vanligt bröd. Sluta vara dum.

jag har ju inte hävdat att det inte är cannabis, sa att den inte var samma sak som REN cannabis. Du som antog att jag sa att det inte var det.[rolleyes]

Viljans Triumf:

blandad avelsform av dessa så kvittar det.

Han ville ha svar. Jag kommer med ett. Har inte påstått att det inte är cannabis. Ww är starkare, därför sa jag att man blir påverkad längre. Så om han tex ville veta varför han har varit påverkad så länge så kan ju det vara anledningen, då kan han väl få veta det


   
SvaraCitera

Han_som_missa:

Ww är starkare

starkare än vad? det är en förädlad produkt, men det är sannolikt all cannabis som säljs i syfte att bli berusad av

och ja, det kan vara anledningen till att det är märkbart ett antal timmar efteråt, eller den stora mängd som röktes.


   
SvaraCitera

Han_som_missa:

White widow är ju mkt mer potent än cannabis

Det här insinuerar ju ganska väl att det är skillnad på ww och cannabis?


   
SvaraCitera

Breezern1:

1,8 g, nästan ren.

HAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera

Protip: Ta inte så jävla mycket första gången, retard.


   
SvaraCitera