Aviseringar
Rensa alla

Jobbiga White widow effekter


Ämnesstartare

Black Grail:

Protip: Ta inte så jävla mycket första gången, retard.

Men jag tänkte att de skulle va lugnt för jag har rökt hasch innan och det sägs ju vara starkare(vilket det tydligt inte var).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

White widow har aldrig ''dödat'' någon.

Jag har läst om white widow och andra rökning droger,och jag kan säga dig,dom flesta är inte dödsfarliga.Effekterna kan vara jobbiga,vi har testat i skolan droger på en testpatient.

Effekterna går över efter ett tag,chill out.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

Den är starkare än vanlig cannabis

du är ju helt bakomflötet, vad är vanlig cannabis? Och även om de är olika strains så är de fortfarande cannabis vad har indica/sativa med saken att göra? spelar ingen roll om de 100sativa eller en miljon indica fortfarande cannabis.. din dåre [tard]


   
SvaraCitera

räcker med 0.1 g


   
SvaraCitera

Breezern1:

Men jag tänkte att de skulle va lugnt för jag har rökt hasch innan och det sägs ju vara starkare(vilket det tydligt inte var).

Beror på vad för skithash du rökt tidigare, tips till nästa gång är att bara ta nåt bloss och vänta ca 10 min. är du inte nöjd så ta ett bloss till...

Mår du dåligt så brukar det hjälpa att äta något, helst sötsaker då blodsockerfall kan va anledningen eller ta nån benso för att bli dig själv igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black Grail:

Protip: Ta inte så jävla mycket första gången, retard.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte WW högt thc-värde men inte så mycket cannaboider?

Har för mig att folk ibland får negativa upplevelser av WW just av den anledningen.


   
SvaraCitera

WW är en hybrid så därför kan man inte säga rakt av att den är 100% Indica eller 100% Sativa.

Vad man däremot kan säga är att den vann High Times Cannabis Cup 2004.
http://www.white-widow-seeds.com/

Däremot finns det strains som är bra mycket mer psykoaktiva. Den mest psykoaktiva av dom alla är Nevilles Haze. Här finns ett bildgalleri:
http://purplehaze.000space.com/

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thespookyman bs.


   
SvaraCitera

raoulduke:

Thespookyman bs.

Jag kan ju tillägga för informationens skull att White Widow breedades fram av två killar... Shantibaba o Neville. WW är framtagen genom att korsa en brazilliansk sativa med en sydindisk indica. Mycket simpel och även en väldigt stabil strain.

På den tiden var även en tredje kille inblandad... Arjan, o fröbanken hette Greenhouse (Greenhouse Seeds). Arjan som mer var intresserad av att driva företag o tjäna pengar o Shantibaba som hade hållit på att odla o experimentera med olika Cannabis korsningar sedan tonåren gick olika vägar. Arjan fortsatte att driva sitt Greenhouse Seeds o varumärkesskyddade samtliga strains dvs idag är det Greenhouse som "äger" namnet WW medans Shantibaba o Neville fortsatte under namnet Mr Nice Seedbank. Trots att det var Shantibaba o Neville som hade tagit fram WW så kunde de inte fortsätta sälja sin egen WW under namnet WW utan de bytte namn till Black Widow. Så ska man idag ha tag i originalet till WW så måste man köpa Black Widow från Mr Nice Seedbank. Med en vild gissning så är det F2:or som Arjan o Greenhouse säljer. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

blablabla

nh mer psykoaktivt, bs. lite som att säga golden retrivers är lite mer hundiga än labradorer..


   
SvaraCitera

raoulduke:

nh mer psykoaktivt, bs. lite som att säga golden retrivers är lite mer hundiga än labradorer..

Jag förstår inte riktigt vad hundarna kom in i debatten. [smile] ... [bigsmile] ... [bigcheers]

Även om jämförelsen är totalt fel skulle jag kunna jämföra lättöl med whiskey. Dricker du 1 liter lättöl så känner du bara en lätt berusning men dricker du 1 liter whiskey då blir du nockad. Men som sagt... jag vill inte på något sätt jämföra en psykoaktiv substans som Nevilles Haze o i viss mån White Widow med ett berusningsmedel som alkohol!!!!!! [sad]

Jag refererar istället till vad Ozbud skrev på http://purplehaze.000space.com/

We rolled a really skinny spliff about the size of skinny pencil. The taste of the smoke was beautiful. The best I have ever tasted. Very mild and smooth like pine, even tasted like you were not even smoking anything at all. Had just a third of a joint and MMMMMMM Waaaayyy tooo much. The stone was very deceptive. At first I didn’t
think I was stoned at all. Its one of those creepers. Except it kept on creeping getting stronger and stronger becoming really intense and very trippy and hallucinogenic. Definitely the strongest sativa stone I have ever experienced. It’s has a really up high gave us one of those laughing attacks combined with a real trippiness to it. I’m sure this stuff has LSD in the genes somewhere. Its definitely not for the inexperienced smoker. In my experience it must be close to being one of the best sativa varieties out there!

Finally if you want the best of the best “Nevilles Haze” is highly recommended for yield and potency 5 out of 5 Stars * (if grown properly). Believe me this stuff will take you higher then the stars its pure rocket fuel.

// Ozbud


   
SvaraCitera

Verkar rätt najs ju... vill prova...


   
SvaraCitera

McLuver:

Verkar rätt najs ju... vill prova...

Varför inte ta en sväng ner till Amsterdam. [smile] Där kan du köpa både Nevilles Haze o White Widow på Greenhouse Coffeshop. [smile]
http://www.greenhouse.org/index1.htm

Kolla gärna in Greenhouse Strain Hunters... kul film. [smile]
http://www.strainhunters.com/portal/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Jag förstår inte riktigt vad hundarna kom in i debatten.

avel, så man fick fram nh, golden retrivers mfl.

TheSpookyMan:

’m sure this stuff has LSD in th

im pretty shure thats bullshit to.


   
SvaraCitera