Aviseringar
Rensa alla

JOBBIGT!


Ämnesstartare

Äckligt mörkt utomhus! Har inga pengar! Känner mig ensam! FUuuUuuCk LifE!!!!!!!!!!!!!


   
Citera

Jag håller med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill att det ska vara Fredag och Lördag varenda dag. Orkar inte leva på vardagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte ens spela...lr göra nått...logger bara i sängmen äter popcorn .........................kollar på entourage


   
SvaraCitera
zIGGE

Kan slå dig på betapet nu, om du vill [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Kan slå dig på betapet nu, om du vill [crazy]

nu e du ju offline


   
SvaraCitera

nu ska jag berätta för dig vad som är tråkigt: att ha så mycket rollon under armarna att huden blir helt blodsprängd och uttorkad och ÄNDÅ knappt kunna röra dig 50 meter utan att du luktar svett.


   
SvaraCitera

och jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

nu ska jag berätta för dig vad som är tråkigt: att ha så mycket rollon under armarna att huden blir helt blodsprängd och uttorkad och ÄNDÅ knappt kunna röra dig 50 meter utan att du luktar svett.

Absolut torr?


   
SvaraCitera

Angelize:

Absolut torr?

elverpigen:

huden blir helt blodsprängd och uttorkad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

elverpigen: huden blir helt blodsprängd och uttorkad

Deoderanter innehåller ju allt möjligt sorts skit...köp en naturlig från bodystore.com urtekram tror jag den hetr


   
SvaraCitera

Angelize:

Deoderanter innehåller ju allt möjligt sorts skit...köp en naturlig från bodystore.com urtekram tror jag den hetr

de lär ju inte funka, ska få botox genom landstinget. har klarat mig utan nu i typ 2 år vilket är skitbra men nu kommer det tillbaka så :/


   
SvaraCitera

är dock månaders väntetid, det suger


   
SvaraCitera
zIGGE

visst har man bättre saker att göra än att leta efter en deoderant med bara naturligt förekommande ämnen pågrund av placebo om att det är såå värt


   
SvaraCitera
zIGGE

*nyfiken*


   
SvaraCitera