Aviseringar
Rensa alla

Jobbigt det är


Ämnesstartare

xsaosinx:

Du får la göra något liknande efter studenten då

Ah funderar på det!!

xsaosinx:

Usch, det där låter jättehemskt Varför görs inga bekväma bussar? Min bussresa liknade din på nästan alla detaljer

Mm, var ett hemskt trauma. Vet inte, dåligt äre i alla fall [mad]

xsaosinx:

Min bussresa liknade din på nästan alla detaljer (det var jättevarmt i vår buss. Hade bara salta jordnötter att äta och inget vatten. Fick dock vatten sen av en snäll konduktör på tåget hem).

Naw, stackars. Värme kan också vara jobbigt :<
Bra att det finns några vänliga själar här på jorden iaf [smile]

xsaosinx:

Och tror att jag också är sjuk nu. mår rätt kasst. Funderar på att stanna hemma från jobbet, fast jag har iofs sagt till tre av mina dudes att jag ska skjutsa dem dit

Bah, usch.I feel ya! Hoppas det är falskt alarm [love]
Åhå, vilket dilemma. Jag hade stannat hemma med motivationen att inte riskera att smitta andra stackare [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Mm, var ett hemskt trauma. Vet inte, dåligt äre i alla fall [mad]

Yeah, det suger. Tåg ftw <333

Pendulum:

Bra att det finns några vänliga själar här på jorden iaf [smile]

Mm, kändes bra [blush]

Pendulum:

Bah, usch.I feel ya! Hoppas det är falskt alarm [love]

Var tyvärr inte det, är sjuk som ett litet djur [sad] Men tack ändå [love]

Pendulum:

Åhå, vilket dilemma. Jag hade stannat hemma med motivationen att inte riskera att smitta andra stackare [blush]

Ah, ringde chefen nyss och sa att jag är jättesjuk (halvsanning, halvlögn. Mest sanning [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte det var jobbigt att vakna 10.30 och inte veta ifall jag hade börjat för en halvtimme sen eller om jag började 13.00.[sad] Alkohol och Café Opera är ingen bra kombination[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Yeah, det suger. Tåg ftw <333

TÅG är bäst <33

xsaosinx:

ar tyvärr inte det, är sjuk som ett litet djur [sad] Men tack ändå [love]

Nääh fy! [sad] *skickar elektroniska helande krafter* [love]

xsaosinx:

Ah, ringde chefen nyss och sa att jag är jättesjuk (halvsanning, halvlögn. Mest sanning [blush])

Aw, bra det. Mysigt att vara hemma när man är sjuk, alltså inte själva grejen med att man är sjuk, men ändå skönt på nåt sätt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Tyckte det var jobbigt att vakna 10.30 och inte veta ifall jag hade börjat för en halvtimme sen eller om jag började 13.00.[sad] Alkohol och Café Opera är ingen bra kombination[sad]

Oh, taskigt läge hörru! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade blivit skitsur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknade nyligen [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapping a Dinosaur:

Vaknade nyligen [cool]

Höra mig spela trummor i tinychat med hemskt dåligt ljud p.g.a. datormick? [cool] Är utöver detta sjuk och har träningsvärk p.g.a. att jag gick så mycket i Oslo igår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Höra mig spela trummor i tinychat med hemskt dåligt ljud p.g.a. datormick? [cool]

JAaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Nääh fy! [sad] *skickar elektroniska helande krafter* [love]

Aw, tack [blush]

Pendulum:

Mysigt att vara hemma när man är sjuk, alltså inte själva grejen med att man är sjuk, men ändå skönt på nåt sätt [blush]

Mm, ska bara chilla hemma idag och träffa kompisar ikväll om jag mår bättre då [cool]

Slapping a Dinosaur:

JAaaa

Oki, ska bara klä på mig och så där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Taskigt! Brukade bli helnöjd av sånt där men efter fem minuter när man gjort allt man kommer på för att fördriva tid började man längta hem till sängen istället. Men en lång promenad på morgonen är ju alltid skönt så det räddade många sega mornar man lurats till skolan alldeles för tidigt.

Själv lyckades jag försova mig till en anställningsintervju idag. Katten hade slagit ner klockradion i golvet och mobilen som också var satt på väckning ringde inte utav någon outgrundlig anledning. Men fick komma in ändå men jag tror inte riktigt de gillade mina ursäkter. Men det är fredag så livet går nog vidare ändå. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Oki, ska bara klä på mig och så där!

onödigheter [wink]


   
SvaraCitera

har morgonrock på mig och handduk runt håret, orkar inte göra mig i ordning för dagen :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Mm, ska bara chilla hemma idag och träffa kompisar ikväll om jag mår bättre då [cool]

Låter som en alldeles ypperlig idé [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

Själv lyckades jag försova mig till en anställningsintervju idag. Katten hade slagit ner klockradion i golvet och mobilen som också var satt på väckning ringde inte utav någon outgrundlig anledning. Men fick komma in ändå men jag tror inte riktigt de gillade mina ursäkter. Men det är fredag så livet går nog vidare ändå. 🙂

Haha men fy katten då [sad]
Ja, att det är just fredag gör saken mycket bättre! 🙂


   
SvaraCitera